مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه کوهبنان اظهار داشت: نگاه حاج قاسم سلیمانی قرانی، فاطمی ،علوی بود لذا دهه فجر امسال باید با  قدرت تفکر مردم عجین شود باید افکار و سیره حاج قاسم در زندگی ما اثر گذار باشد
کد خبر: ۹۲۱۳۷۱۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲

همزمان با ایام الله دهه فجر مراسم گرامی داشت این ایام در کوهبنان به همراه شبی در محضر قران و اجرای گروه تواشیح به یاد سردار دلها با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، دبیر ستاد دهه فجر‌شهرستان، جمعی از فرماندهان نظامی، مردم ولایت و بسیجی کوهبنان در مسجد امام صادق(ع) شهرستان برگزار شد.

در این‌مراسم حجت الاسلام مهدی فقیهی گفت: در طول تاریخ از زمان حضرت آدم تا کنون وقایع مختلفی اتفاق افتاده است در میان همه وقایع برخی شگفت انگیز هستند که پدیده محسوب می شوند.

وی ادامه داد: یکی از پدیدهای مهم در تاریخ که منحصر به فرد است و در قران بدان اشاره شده خلقت پدر و مادر بشریت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کوهبنان افزود:شیطان از جمله کسانی است که از درگاه خداوند رانده شد البته پدیده دوم قضیه نوح هست در حالی که برخی افراد از دایره هدایت ایشان خارج شدند.

وی ابراز داشت: پدیده دیگری در آینده اتفاق می افتد که از بزرگی و عظمت خاصی برخوردار است در حالی که قبل از آن اتفاقاتی به وقوع می پیوندد و زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج)می شود.

مسئول کمیته روحانیون و ائمه جماعات ستاد دهه فجر کوهبنان تصریح نمود: مردم ایران اسلامی بواسطه بصیرت و نگاه عمیق به ظهور از مصائب آخرت الزمان مصون هستند.

وی تاکید کرد: مقام‌معظم رهبری مد ظله العالی  در بیانیه گام دوم نگاهش به جوانان است جوانان باید با کارهای خود در ایجاد تمدن اسلامی و طلوع خورشید ظهور حضرت بقیت الله گام بر دارند.

حجت الاسلام فقیهی تصریح کرد: مقام معظم رهبری مد ظله العالی  خطاب به جوانان فرمود رشادت ها، روحیه قوی و عزم راسخ جوانان و رویکرد دینی و معنوی در جوانان همه از سر بر آوردن یک‌پدیده یکتا در جهان خبر می دهد که می تواند در آینده تاریخ اثر گذار باشد.

وی ابراز داشت: گام‌دوم انقلاب باید این پدیده را به کمال و به نتیجه برساند لذا آینده روشن است باید مقام معظم رهبری مد ظله العالی را در رسیدن به این پدیده کمک‌کنیم شهادت سردار دلها به همگان فهماند باید پیرو ولایت و رهبری باشیم در حالی که ایشان خود را همواره سرباز پا به رکاب ولایت می دانست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان ادامه داد: نگاه حاج قاسم سلیمانی قرانی، فاطمی ،علوی بود لذا دهه فجر امسال باید با  قدرت تفکر مردم عجین شود باید افکار و سیره حاج قاسم در زندگی ما اثر گذار باشد .

مسئول کمیته روحانیون و ائمه جماعات ستاد دهه فجر کوهبنان گفت: در پیام به نشست انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا حضرت

آقا فرمودند گام دوم انقلاب باید بتواند به حول وقوه ی الهی این پدیده یکتا را به کمال برساند و به ثمر بنشاند.

وی تصریح نمود: سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی در جمع رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله گفت عاقبت به خیر شدن با ماندن در کنار ولایت و رهبری حاصل می شود جوانان کمک حال مقام معظم رهبری باشید. 

مسئول کمیته روحانیون و ائمه جماعات ستاد دهه فجر کوهبنان گفت:دهه فجر انقلاب اسلامی به ما پیغام مطیع ولایت بودن می دهد پس از شهدا کمک‌ بخواهید البته شخصیت زده افراد نشوید تنها نگاهتان به افراد صادق باشد چه کسی از شهدا صادق تر، پاک تر و آگاه تر است چه کسی از شهید حاج قاسم سلیمانی صادق تر است کسی که تمام عمر شریفش در کنار ولایت بود.

ارسال نظرات