مدیر تربیت بدنی نیروی دریایی سپاه گفت: سومین جشنواره ورز‌ش‌های آبی و ساحلی نیروی دریایی سپاه از فردا سه‌شنبه در بندرعباس آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۲۱۴۰۵۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ، علی اصغر محمودی ظهر امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: سومین جشنواره ورزش‌های آبی و ساحلی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گرامی داشت دهه فجر و شهید مدافع حرم «ستار محمودی» از فردا به میزبانی منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در بندرعباس آغاز می‌شود.

وی افزود: این مسابقات از امروز با حضور تیم‌ها آغاز و تا ۱۷ بهمن ماه با حضور ۲۱ تیم از هشت استان کشور در قالب ۳۵۰ نفر در ۵ رشته به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر تربیت بدنی نیروی دریایی سپاه همچنین اضافه کرد: به دنبال ایجاد پایگاه بین‌المللی ورزش‌های آبی در دو استان هرمزگان و بوشهر هستیم که تصویب شده و گام‌های موثری در ایجاد آن برداشته شده است.

سرهنگ محمودی با بیان این که تجهیزات فوق پیشرفته در هرمزگان برای ورزش‌های آبی ساحلی فراهم شده است، عنوان داشت: جشنواره ورزش‌های آبی و ساحلی نیروی دریایی سپاه در رشته‌های قایقرانی، قایقرانی بادبانی، شنا، غریق نجات و والیبال ساحلی در محدوده آب‌های جزیره هرمز و بندرعباس برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات