مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره در گفتگو با «بسیج»:

انقلاب اسلامی زمینه سازظهور امام زمان (عج) است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره گفت: انقلاب اسلامی زمینه سازظهور امام زمان (عج) است
کد خبر: ۹۲۱۴۴۵۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴

حجت الاسلام حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار بسیج مساجد و محلات با تبریک ایام الله دهه فجر وگرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین معجزه الهی بعد از اسلام و بزرگترین موهبت بود که خداوند به بشریت داد. ائمه (ع) نیز بشارت شکل گیری چنین انقلابی را داده اند که که مردمی از شرق قیام می کنند و زمینه حکومت مهدی (عج) را فراهم می کنند.

 

وی با بیان اینكه انقلاب امام خمینی(ره) نیز مقیاس كوچكی از این فجر بود كه تاریكی ها و ظلمت های طاغوت زمان را كنار زد، خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامی ایران، انفجاری ایجاد كرد و نور و روشنایی را برای مردم به ارمغان آورد و ما وظیفه داریم، این انقلاب را حفظ و به وسیله آن ظهور را محقق كنیم.

 

وی افزود: با شهادت سردار سلیمانی توسط تروریست‌های آمریکا که جرات مقابله مستقیم نداشتند و بزدلانه سردار دل‌ها را به شهادت رساند ند که با این کار انشاء الله شاهد نابودی استکبار در دنیا وخصوصا منطقه خواهیم بود وهمانطور که خون شهداء در دفاع مقدس باعث باز شدن راه کربلا شد وخون شهید محسن حججی داعش را نابود کرد، خون سپهبد شهید سلیمانی باعث نابودی استکبار جهانی وآمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی خواهد شد.

 

حجت الاسلام محمدی درادامه به شخصیت سردار شهید سلیمانی اشاره کرد وافزود: شهید حاج قاسم سلیمانی اهل حزب وگروهی نبوده و دارای روحیه انقلابی وجهادی بود؛ ما نیز برای رسیدن به سعادت بایدهمانند این شهید والا مقام پشت سر ولایت فقیه حرکت کنیم.

 

وی بااشاره به اینکه انقلاب ماانقلابی با عظمت است که در طول چهل سال پیشرفت‌هایی در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، پزشکی، نانوتکنولوژی، هسته‌ای و فن آوری داشته ،افزود: دشمن تلاش می‌کند تا از طریق فضای مجازی اخلاق باعث القای روحیه ناامیدی به جوانان شده وتمامی این دستاوردها را بی اهمیت جلوه دهد که باید مراقب باشیم.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره یکی از شاخصه‌های بیانیه گام دوم انقلاب را اقتصاد مقاومتی دانست و افزود : باید توجه داشت که تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است که باعث رونق تولید و در نتیجه اشتغالزایی و عدم وابستگی خواهد شد.

 

این مسئول در پایان تاکید کرد:اگر اقتصاد مقاومتی نهادینه شود،بسیاری از مشکلات کشور حل می شود که این مهم مگر با همدلی وصبر ملت بزرگ ایران محقق نخواهد شد.

 

ارسال نظرات