فرمانده سپاه قدس گیلان تاکید کرد:
فرمانده سپاه استان گیلان گفت: تنها راه حل و راه نجات از مشکلات کنونی اطاعت از ولایت است و اگر می‌خواهیم در قیامت شرمنده نباشیم باید مطیع ولایت باشیم.
کد خبر: ۹۲۱۴۵۵۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در مراسم تجدید میثاق نیروهای مسلح استان گیلان با نماینده ولی‌فقیه در این استان در رشت اظهار داشت: به نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان قول می‌دهیم وظایف محوله به نیروهای مسلح را انجام می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم مشکلی برای مردم ایجاد شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد: این انقلاب الهی توسط امام(ره) تشکیل شد و به موفقیت رسید و در خرمشهر 19 هزار اسیر عراقی گرفتیم که کار بزرگی بود و این اسیران بعدها با صدام جنگیدند و بیش از 400 شهید دادند و پس از جنگ نیز انقلاب با عنایت خداوند حفظ شد و داعشی که با هزینه دشمن به‌وجود آمده بود نیز نتوانست ضربه‌ای به آن بزند.

وی خاطرنشان کرد: طبق تعبیر شهید سردار سلیمانی راه نجات اطاعت از ولایت است و اگر می‌خواهیم در قیامت شرمنده نباشیم باید مطیع ولایت باشیم.

عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه نباید دنبال حکمت حرف‌های ولایت باشیم بلکه باید به‌دنبال اجرای فرامین آن رفت تصریح کرد: محور عمل ما ولایت است و در استان گیلان نیز نماینده ولی‌فقیه، کانون رفتارهای سیاسی و اجتماعی ما هستند و امیدوارم با پیروی از ایشان بتوانیم به اهداف انقلاب برسیم.

مسئول کمیته نیروهای مسلح در دهه فجر سال 98 گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: 194 عنوان برنامه به دبیرخانه نیروهای مسلح گیلان ارسال شد که این عناوین منهای برنامه‌های بسیج است و محور تمام دیدگاه‌ها اجتماعی کردن و خدمت‌رسانی بیشتر به محرومان است.

سرهنگ عباس بایرامی افزود: دیدار با خانواده شهدا، به‌صدا درآوردن بوق کشتی‌ها و زنگ انقلاب، عطرافشانی مزار شهدا، اعزام سفرا به مساجد جهت تبیین دستاوردهای انقلاب، برگزاری مسابقات قرآن و رونمایی از 10 عنوان کتاب در این دهه را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات