مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: دو تیم پزشکی و دندانپزشکی بسیج جامعه پزشکی لرستان به فلک الدین و میانگلال خرم آباد اعزام شد.
کد خبر: ۹۲۱۴۷۶۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، با همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان استان و موسسه تامین درمان بسیجیان، دو تیم پزشکی و دندانپزشکی طرح شهید رهنمون به دو منطقه فلک الدین و میانگلال خرم آباد اعزام شد.‎
وی افزود: این تیم پزشکی که شامل؛ پزشکان عمومی، داندانپزشک، ماما، پرستار، کار‌شناس مبارزه با بیماری‌ها ، روانشناس، دارویار و کارشناس آزمایشگاه، تیم را به مدت1 روز برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه همراهی کردند .

اعزام 2 تیم پزشکی و دندانپزشکی به فلک الدین و میانگلال خرم آباد
این مقام مسئول با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام گفت: خدماتی که در این اعزام ارائه می‌شود ‏شامل ویزیت، ارائه دارو و خدمات دندانپزشکی به اهالی منطقه است. و تیم مامایی برای مراقبت از زنان باردار در این مناطق ارائه خدمت کردند.
ملک آرا، با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام تصریح کرد: بیش از 520 نفر خدمات بهداشتی، درمانی و دندانپزشکی بصورت مستقیم به جمعیت تابع منطقه ارائه شد.

اعزام 2 تیم پزشکی و دندانپزشکی به فلک الدین و میانگلال خرم آباد

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به اینکه تمامی هزینه‌های مراجعه‌کنندگانی که از طریق اعزام تیم های پزشکی به ‌بیمارستان‌های استان ارجاع شده‌اند، به‌صورت رایگان است.تصریح کرد: امروز تیم های بهداشتی و درمانی طرح شهید رهنمون بنام شهید والامقام سردار سلیمانی و شهدای مقاومت در مناطق محروم و نیمه برخوردار شهرستانهای استان توسط کانونهای بسیج جامعه پزشکی استان جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و آموزشی رایگان اعزام شدند.

اعزام 2 تیم پزشکی و دندانپزشکی به فلک الدین و میانگلال خرم آباد
ملک آرا در پایان گفت: حمایت و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان، کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهدای عشایر، کانون بسیج جامعه پزشکی ستاد دانشگاه علوم پزشکی، موسسه تأمین درمان بسیجیان استان، از خصوصیات ویژه این اقدام خیر بوده است.

ارسال نظرات