مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا از برگزاری همایش اقتدار رزم آوران علوی در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۵۴۰۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، کاظم غفارپور صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، خبر از برگزاری همایش اقتدار رزم آوران علوی در سطح استان مازندران به یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی داد و گفت: این همایش با حضور بسیجیان رزمی کار گردان‌های رزم سپاه کربلا مازندران وبا مشارکت حدود ۱۳۰۰ نفر از برگزیدگان و نخبگان رزمی کار بسیجی از سرتاسر استان برگزار می‌شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا با اعلام زمان و مکان‌های برگزاری رزمایش افزود:زمان اول برگزاری این همایش ۲۰ بهمن ساعت ۸ صبح روز یکشنبه در شهرستان نوشهر چهارراه انقلاب با مشارکت ۴۰۰ نفر از بسیجیان گردان‌های رزم و از ۷ ناحیه برگزار خواهد شد.

غفار پور زمان دوم برگزاری این همایش را روز ۲۱ بهمن در شهرستان نکا خواند و اضافه کرد: با مشارکت ۴۶۰ بسیجی رزمی کار و به همت ۷ ناحیه در چهار راه مرکزی این شهرستان مردم می‌توانند شاهد این همایش باشند.

مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا در ادامه سومین روز از برگزاری همایش را شهر بابل اعلام کرد و گفت::سومین روز این همایش ۲۴ بهمن روز پنجشنبه در شهرستان بابل در استادیوم ورزشی هفت تیر با مشارکت ۴۵۰ نفر از بسیجیان و با همت ۸ ناحیه برگزار خواهد شد.

غفارپور مهم‌ترین هدف این همایش را ایجاد یاس ناامیدی در دل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امید و خوشحالی در دل دوستداران و علاقمندان به این انقلاب خواند و ادامه داد:ارتقا سطح آمادگی و توانمندی‌های سربازان رزمی کار ولایت و بسیجیان، برگزاری مسابقات بین اعضا و گروه‌هایی که در طول سال در باشگاه‌های مختلف ما در حال تمرین هستند و همچنین ایجاد نشاط و شادابی و برانگیختن حس غرور بسیجیان از دیگر اهداف این همایش رزمی است.

مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا در ادامه به ترکیب گروه‌های شرکت کننده اشاره کرد و افزود: برگزیدگان گردان امام حسین ع، برگزیدگان گردان‌های فاتحین، برگزیدگان گردان‌های امام علی و برگزیدگان گروه‌های رزمی ذوالفقار از گردان‌های بیت المقدس از شرکت کنندگان این همایش هستند.

 غفار پور با بیان اینکه بسیجیان گردان‌های رزمی توانمندی‌ها و قابلیت‌هایی که بعنوان سرباز ولایت در اختیار دارند را به نمایش میگذارند، یادآور شد:‌همه این عزیزان بسیجی ما در طول سال در کلاس‌ها و دوره‌های مختلف رزمی که در سالن‌های رزمی سپاه و سایر مکان‌ها برای آن‌ها برگزار می‌کنیم، میآیند تا در قالب یک همایش و مانور برنامه سطح توانمندی‌های خود را به رخ بکشند.

مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا در پایان به بخش‌های این همایش اشاره و خاطرنشان کرد:‌این همایش دو بخش اصلی دارد. بخش اول همه رزمی کاران به صورت دسته جمعی حرکت‌ها و تاکتیک‌های خود را با شعار‌های خیلی زیبا و هیجانی برای عموم مردم به معرض نمایش می‌گذارند؛ و نیزبخش دوم بخش مسابقه است که برای هر شهرستانی که تیم می‌آورند حدود ۶ الی ۷ دقیقه وقت گذاشته میشود تا حرکات خود را به نمایش بگذارند و نفرات برتر در هر منطقه از قبیل: جام، مدال، جایزه و حکم خود را خواهند گرفت.

به گزارش بسیج، مهمانان ویژه‌ای از تهران ناظر این همایش بزرگ هستند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها