خبرهای داغ:

روز‌های آخر حضور تروریستها در بزرگراه حلب

با آزادسازی شهر سراقب از دست تروریستهای چند ملیتی در ریف ادلب مساحت مناطق پاکسازی شده در یک ماه اخیر به هزار و سیصد کیلومتر مربع رسید
کد خبر: ۹۲۱۵۵۵۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱

به گزارش  خبرگزاری بسیج به نقل از  صداوسیما از حلب، پیشروی‌های ارتش در ریف جنوب شرق ادلب که در نوع خود کم سابقه بوده باعث شده تا شمارش معکوس برای پایان حضور تکفیری‌ها در این مناطق رقم بخورد.

روز‌های آخر حضور تروریست‌ها در بزرگراه حلب



با آزادسازی شهر سراقب از تروریستهای چند ملیتی در ریف ادلب مساحت مناطق پاکسازی شده در یک ماه اخیر به هزار و سیصد کیلومتر مربع رسید.

هشدار درباره حمله ادعایی شیمیایی
در همین حال وزارت خارجه روسیه تاکید کرد سازمان منع تسلیحات شیمیایی عرصه مداخلاتی با هدف تبدیل این سازمان به ابزاری برای اجرای طرح‌های غرب است.
گزارشگر شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه گزارش داد: وزارت خارجه روسیه در خصوص نتایج تحقیق داخلی این سازمان درباره درز اطلاعات حساس در زمینه حمله شیمیایی ادعایی در شهر دوما در غوطه شرقی سال ۲۰۱۸، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد کنفرانسی که فرناندو آریاس مدیرکل سازمان منع تسلیحات شیمیایی برگزار کرد، به مهم‌ترین سوال پاسخ نداد؛ سوالی مبنی بر اینکه آیا واقعیت با اطلاعات موجود درباره سیاسی بودن گزارش این سازمان تطابق دارد؟

وزارت خارجه روسیه افزود احساس می‌شود که اوضاع غیر طبیعی سازمان همچنان به شدت در حال وخیم‌تر شدن است و نتیجه منطقی این است که سازمان منع تسلیحات شیمیایی این کنفرانس را با هدف منحرف کردن توجه‌ها از اصل ماجرا و به ویژه تخلفات آشکار در این سازمان برگزار کرد؛ به طوری که به سبب مواضع کشور‌های غربی که قوانین ساختگی خود را جایگزین قوانین بین المللی کرده اند، ارزیابی مناسبی درباره این تخلفات انجام نمی‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها