خبرهای داغ:
سازمان ملل متحد با بیان اینکه 27 هزار تروریست خارجی در عراق و سوریه وجود دارند، درباره تلاش داعش برای بازیابی قدرتش در این دو کشور هشدار داد.
کد خبر: ۹۲۱۵۵۵۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شبکه العالم، سازمان ملل متحد با بیان اینکه 27 هزار تروریست خارجی در عراق و سوریه وجود دارند، درباره تلاش داعش برای بازیابی قدرتش در این دو کشور هشدار داد.

 

هشدار سازمان ملل در مورد بازگشت داعش

 

رئیس اداره مبارزه با تروریسم در سازمان ملل متحد ادعا کرده بیش از ۲۰ هزار تروریست در کشورهای عراق و سوریه حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، «ولادیمیر فرونکوف»، رئیس این اداره در نشستی در باره پدیده تروریسم هشدار داد و گفت که «ما باید در برابر تروریسم و این شر، هشیار و متحد باشیم».

او گفت: «نزدیک به ۲۷ هزار تروریست خارجی در عراق و سوریه وجود دارند و داعش تلاش می‌کند دوباره در این کشورها توانایی‌های خود را بازیابد و عملیات‌های بین‌المللی سختی انجام دهد».

رئیس اداره مبارزه با تروریسم در سازمان ملل متحد گفت که راهبرد هسته‌های تروریستی داعش این است که در اماکن درگیری نفوذ کرده و از مشکلات محلی سوء استفاده کند.

طی روزهای اخیر عناصر تروریستی داعش در تکریت عراق به نیروهای الحشد الشعبی حمله کرده و سه تن از آن‌ها را شهید کردند. این نیروها در جنوب موصل نیز حملات سنگین تروریست‌ها را دفع کرده‌اند و تلاش کرده‌اند با ایجاد کمربند امنیتی در مرزهای غربی عراق، مانع از انتقال تروریست‌ها از سوریه به داخل عراق شوند

ارسال نظرات
پر بیننده ها