مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام :
علی محمد بشارتی جهرمی گفت: بر اساس اعلام دبیر کل یونسکو در شب گذشته، تشییع جنازه سردار سلیمانی به عنوان بزرگترین رخداد فرهنگی در یونسکو به ثبت رسید.
کد خبر: ۹۲۱۶۰۳۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، برنامه "خیابان انقلاب" ویژه پیروزی انقلاب اسلامی با حضور علی محمد بشارتی جهرمی  ، مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر اسبق کشور روانه آنتن رادیو گفت و گو شد.

علی محمد بشارتی جهرمی در آغاز انقلاب اسلامی را یک دانشگاه با هزاران درس و کتاب توصیف کرد و گفت: انقلاب در هر وادی برای مردمی که هیچ تفکر ارزنده آسمانی ندارند درس زندگی ساز دارد.

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مزدوران از 40 کشور علیه ایران در جنگ صف آرایی کرده بودند ، اظهار کرد: پس از خدا و رهبری امام خمینی(ره) همین مردم بودند که ایران را به پیروزی رساندند ، کسی تفرقه ایجاد نکرد و لذا مردم همواره در صحنه حضور دارند و حماسه خلق می کنند.

 

بشارتی جهرمی  در بخش دیگری از برنامه " خیابان انقلاب " رادیو گفت و گو به شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت : بر اساس اعلام دبیر کل یونسکو در شب گذشته ، تشییع جنازه سردار سلیمانی به عنوان بزرگترین رخداد فرهنگی در یونسکو به ثبت رسید.

 

وی با تاکید بر این که انقلاب اسلامی به حضور مردم در صحنه شهرت دارد ، عنوان کرد : هویت انقلاب این است که هر جا مردم هستند ، عدل ، قانون و مقررات هم آنجا حضور دارد .

وزیر اسبق کشور ادامه داد : امام خمینی (ره ) در صحیفه خود هزار بار به صراحت و هزار بار به صورت غیر مستقیم از کلمه مردم استفاده کرده اند چرا که علت پیروزی و ماندگاری انقلاب مردم هستند. جنگ و شهادت طلبی بخشی از حضور مردم در صحنه است که امت اسلامی امتحان خود را در این عرصه پس داده اند.

 

بشارتی جهرمی در خاتمه گفت و گو با رادیو گفت و گو خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی درس بزرگی به همراه خود دارد و مردم همواره مانند گذشته همراه نظام هستند، گرچه گله هایی دارند که به جاست اما انتقاد هایشان در جای خود و حضورشان برای امضای آرمان های انقلاب و اصول نظام نیز همچنان پابرجاست.

ارسال نظرات