خبرهای داغ:
مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از برگزاری نمایشگاهی با عنوان جبهه مقاومت و پایان حکومت داعش از دهم اسفندماه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۶۳۹۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ضمن اشاره به مجاهدت های شهدای کشور در جبهه های مختلف خصوصا جبهه مقاومت، افتتاح این نمایشگاه را مقدمه ی افتتاح موزه و سراسر نمای شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی دانست.
جعفری با بیان اینکه جامعه امروز نیاز دارد با ابعاد و ریشه های مقاومت آشنا شود، افزود : در راستای اطاعت امر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر بازنمایی مقاومت و معرفی آن به جامعه، در این نمایشگاه ریشه ها و تاریخچه ی مقاومت در کشورهایی همچون فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن، افغانستان، بوسنی، آفریقا و بحرین و به نمایش در آمده است. ایشان با اشاره به رنج هایی که از سوی مستکبرین بر ملت های مظلوم وارد شده، غرفه ی جنایات و پایان حکومت داعش که به عنوان نماینده تفکر سلطه که با کمک رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه ایجاد شده بود را از دیگر بخش های این نمایشگاه معرفی کرد. وجود غرفه ی ویژه ی عتبات که وضعیت عتبات عالیات در عراق را قبل و بعد از انقلاب اسلامی نشان می دهد، یکی دیگر از بخش های این نمایشگاه توسط ایشان معرفی شد.
ایشان ضمن گرامیداشت یاد و مقام پرچمدار جبهه مقاومت، شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از کمک های ایشان جهت برپایی این نمایشگاه خبر داد و عنوان کرد : با دستور و مساعدت شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی بود که توانستیم بخش زیادی از ادوات نظامی و ماشین جنگی داعش را برای ایجاد موزه مقاومت به داخل کشور منتقل کنیم.
وی در پایان از مردم عزیز برای بازدید رایگان از این نمایشگاه از دهم تا پایان اسفندماه ساعت 10الی17  دعوت به عمل آورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها