خبرهای داغ:

فرار مدعیان اصلاحات از پذیرش مسئولیت!

اکثریت مطلق دولت روحانی در اختیار مدعیان اصلاحات است. همچنین شورای شهر و شهرداری تهران و فراکسیون امید مجلس نیز در اختیار این طیف است.
کد خبر: ۹۲۱۶۴۴۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج،روزنامه آرمان در مطلبی نوشت: «برخی معتقدند باید اتفاقات مثبتی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و حتی سیاسی رخ دهد تا نوعی امیدواری بیشتری در مردم شکل گیرد، چراکه با توجه به آنچه در جامعه مشاهده می‌شود مردم منتظر اتفاقاتی هستند که شرایط را بهتر کند. پس چه بهتر که این تغییر شرایط از سوی خود مسئولان کلید زده شود تا اعتماد مردم افزایش یابد. مسلما چنین رویکردهایی بر مشارکت مردم در انتخابات مجلس نیز تأثیر به‌سزایی خواهد داشت».

فرار مدعیان اصلاحات از پذیرش مسئولیت!

 

این روزنامه زنجیره‌ای در ادامه نوشت: «با این حال جریانات سیاسی نیز در امیدوار کردن مردم به آینده‌ای روشن نقش موثر خود را دارند، هرچند که برخی رویکردها موجب شده تا جریان اصلاح‌طلب که بخش عمده‌ای از جامعه را نمایندگی می‌کنند، نتوانند آن‌طور که باید و شاید حضور فعالی در صحنه داشته باشند».
اکثریت مطلق دولت روحانی در اختیار مدعیان اصلاحات است. همچنین شورای شهر و شهرداری تهران و فراکسیون امید مجلس نیز در اختیار این طیف است. به همین دلیل، مدعیان اصلاحات یکی از بانیان اصلی وضع موجود هستند اما در اقدامی غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی از پذیرش مسئولیت وضع موجود فرار می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار