مشاور عالی سپاه قدس گفت که سردار سلیمانی منافقین را بدرستی شناخته بود و به همین دلیل منافقین را خطر جدی برای انقلاب اسلامی می‌دانست.
کد خبر: ۹۲۱۶۴۶۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام اسماعیل سعادت نژاد مشاور عالی فرمانده سپاه قدس کشور یکشنبه شب در مراسم اربعین سردار سلیمانی، گرامیداشت عملیات والفجر ۸ در مصلای بهشهر با عنوان " تجلی مقاومت و ایثار" افزود: سردار سلیمانی مجاهد بی قرار و سرباز ولایت بود و تا آخرین نفس در این راه ماند.

حجت الاسلام  سعادت نژاد گفت: یاران، انصار خداوند و ربیون همواره ثابت قدم ماندند و نترسیدند و سردار سلیمانی و شهدا هم از همین یارانی هستند که تا آخر خط ماندند تا پیروز شدند.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس کشور با اعلام اینکه با شهادت سردار سلیمانی، انقلاب با حضور یاران دیگری از همفکران سردار مسیر خود را طی می‌کند؛ یادآور شد: دشمن امروز نمی‌تواند تصور کند که رهبر بی دست و یاور شد؛ بلکه سردار همواره ماندنی است.

حجت الاسلام اسماعیل سعادت نژاد گفت: قاسم سلیمانی اگر چه دست قوی انقلاب بود و رهبر به ایشان محبت داشتند؛ اما دشمن خیال نکند که با رفتن سردار انقلاب بی یاور است؛ بلکه یاران فراوانی داریم و همواره راه و روش و سلوک سردار برای ما باقی است.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس کشور افزود: حاج قاسم همواره در خط مقدم بود و ترسی از دشمن نداشت و اجازه نمی‌داد کسی نزدیک حرم امام علی (ع) و حرم اهل بیت(ع) شود.

حجت الاسلام سعادت نژاد درباره ویژگی های حاج قاسم گفت: سردار سلیمانی با غیرت، زمان شناس، بصیر، ولایتمدار و دشمن شناس بود و غیرت دینی حاج قاسم در نقطه اوج بود و ضد ارزش‌ها را قبول نداشت.

به گزارش مهر،مشاور عالی سپاه قدس ادامه داد: سردار سلیمانی منافقین را بدرستی شناخته بود و به همین دلیل منافقین را خطر جدی برای انقلاب اسلامی می‌دانست و آنان را از پادگان اشرف و عراق بیرون راند و آواره کرد که امروز منافقین در جهان جایگاهی ندارند و تنها جاسوسی می‌کنند.

حجت الاسلام سعادت نژاد در پایان یادآور شد: سردار سلیمانی یاور ستمدیدگان جهان بود و هرکجا ستمدیده ای می‌دید؛ آرام و قرار نداشت و در همین راه به آرزوی شهادتش رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها