به مناسبت دهه فجر پزشکان و دانشجویان اردوهای جهادی به اهالی مناطق دور افتاده و محروم شهرستان خوی خدمات رایگان درمانی و بهداشتی ارائه کردند.
کد خبر: ۹۲۱۶۵۰۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

خانم دکتر مقدم رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان خوی گفت: این اکیپ ها اعم از دانشجویان علوم پزشکی و پزشکان بسیجی با هدف ارتقای سلامت و بهداشت با همکاری سپاه در مناطق محروم روستایی و شهری خوی در قالب طرح اردوهای جهادی به مدت 3روز به مردم خدمات درمانی وبهداشتی رایگان ارائه کردند.  


وی افزود : اکیپ تخصصی بسیج جامعه پزشکی شهرستان خوی شامل 3 تیم تخصصی به تعداد 10نفر اعم از متخصص داخلی ،داندان پزشکی ، زنان و زایمان ، اطفال ،جراح عمومی ، پزشکان عمومی قلب و عروق ، تغذیه وروانشناسی در مدت حضور خود در مناطق کمتر توسعه یافته شهر دیزح دیز و 10 روستای اطراف آن به ارائه خدمات رایگان به مردم پرداختند. 


سرهنگ پاسدار درستی جانشین سپاه خوی هم در حاشیه بازدی از روند اجرای اردوهای جهادی گفت : در مدت 23 روز حضور دانشج.یان و پزشکان بسیجی در مناطق کمتر توسعه یافته به بیش از 2 هزار نفر خدمات رایگان درمانی و بهداشتی ارائه کردند .
وی ارائه خدمات به 3 هزار نفر از اهالی این مناطق در قالب تشکیل 4تیم بهداشتی بهداشت روان ، بهداشت محیط ،بهداشت مدارس و بهداشت عمومی و ارائه آموزشهای لازم در زمینه دیابت ، فشار خون و اهمیت استفاده از نمک ید دارو بهداشت در مدارس را از دیگر برنامه اردوهای جهادی در این مدت اعلام کرد

ارسال نظرات