حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: مرحوم آیت الله طبرسی خدمات ارزنده‌ای در سنگر دفاع از ولایت و انقلاب از خود به یادگار گذاشته است.
کد خبر: ۹۲۱۶۶۷۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در پی رحلت آیت الله نورالله طبرسی،حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ.
هرگاه عالمی بمیرد رخنه ای جبران ناپذیر در اسلام ایجاد می شود كه تا روز قيامت هيچ چيز آن را فرو نمى ‏پوشد.

با تاسف و تاثر، خبر ارتحال عالم ربانی جناب آیت الله حاج شیخ نورالله طبرسی (رحمت الله علیه) نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران را دریافت کردم.

آن بزرگوار که از عالمان برجسته و از انقلابیون با سابقه دیار علویان محسوب می شد در سالیان تصدّی امامت جمعه‌ی ساری و نمایندگی مردم ولایتمدار استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری، خدمات ارزنده ای در سنگر دفاع از ولایت و انقلاب از خود به یادگار گذاشته است که هرگز مجاهدت هایشان در دفاع از جبهه حق از اذهان و دل ها پاک نخواهد شد.

بی تردید فقدان این عالم جلیل القدر، ضایعه جبران ناپذیری برای حوزه های علمیه و جامعه روحانیت خواهد بود.

اینجانب ضایعه رحلت یار دیرین حضرت امام رحمت الله علیه و مقام معظم رهبری مدظله العالی را به رهبر فرزانه انقلاب، حوزه های علمیه استان مازندران و بیت محترم ایشان و عموم ارادتمندان و مردم ولایتمدار این استان عالم پرور تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال علو درجات و همنشینی با ائمه معصومین علیهم السلام و برای بیت مکرمشان صبری عظیم و اجری جزیل مسئلت دارم.

 

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها