قهرمان بسیجی مسابقات کاراته بانوان کشور در گفتگو با «بسیج»؛

در لبیک به فرمان رهبری جامعه ورزش آماده است

قهرمان بسیجی مسابقات کاراته بانوان کشور گفت: مطمئنا همه مردم در لبیک به فرمان رهبری  در راهپیمایی با شکوهتر از سال های قبل حاضر خواهند شد.
کد خبر: ۹۲۱۶۶۹۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، زهره رشوند عضو شورای تربیت بدنی حوزه 116 حضرت مریم (ع) سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج هستم 16 سال است که بصورت حرفه ای به فعالیت در رشته ورزشی کاراته سبک "شویدوکان اس .کی. آی" است مشغول است.

وی در گفتگو با خبرگزاری بسیج  اظهار داشت : بحول وقوه  الهی در سال 98 موفق به کسب مقام سوم مسابقات کشوری در وزن مثبت 60 کیلوگرم ودریافت مدال برنز مسابقات در رده بزرگسالان شدم.در سال 93 جزوه تیم اعزامی به مسابقات تکواندوکشور ارمنستان بودم ودارنده رده اول مسابقات کاتا وکمربند مشکی  در رده سنی جوانان کشورمی باشم.

در لبیک به فرمان رهبری جامعه ورزش آماده است

وی افزود: پرداختن به ورزش باعث تقویت روحیه وایجاد انگیزه مضاعف در بنده شده است بنحوي که از سال 82 همزمان با انجام فعالیت ورزشی در زمینه درسی وفعالیت دربسیج نیز موفق بوده ام وواعتقاد دارم که ورزش عامل اصلی تقویت اراده در افراد می باشدوبواسطه فعالیت در ورزش می توان در بقیه عرصه های زندگی نیز سربلند وشادکام بود.

قهرمان بسیجی مسابقات کاراته بانوان کشور تصریح کرد : انقلاب اسلامی در حقیقت نجات دهنده نقش وجایگاه زن در اجتماع است ودر دوران طاغوت ظلم های فراوانی از لحاظ فعالیت زنان ودختران در جامعه در حق این قشر تاثیر گزار رواداشته شده بود.

وی افزود: امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران وثمره خون پاک شهیدان،بانوان در عرصه های مختلف کشور وبین المللی حضور  چشم گیر وخیر کننده دارندوبهیچوجه قابل مقایسه با زمان ستم شاهی نظام منحوس پهلوی نمی باشد.ما بویژه   در سالهای اخیر در رسانه ها شاهد حضور ورزشکاران، داوران ومربیان بین المللی زن در سطح مسابقات ورشته های مختلف ورزشی هستیم.

در لبیک به فرمان رهبری جامعه ورزش آماده است

رشوند اظهار داشت: همانطور که می داند طبق فرمایش مقام معظم رهبری امر به ورزش امر به معروف است ونهاد مقدس و مردمی بسیج  می تواندبا برگزاری مسابقات وایجاد سالن ها وامکانات ورزشی در مناطق کمتر برخوردار مانند منطقه حصار وکلاک  مختص بانوان می تواند کمک شایانی به ترویج ورزش بکند همچنان که این کار را نیز دارد انجام می‌دهد.

در لبیک به فرمان رهبری جامعه ورزش آماده است

وی در پایان خاطر نشان کرد: مطمئنا همه مردم در لبیک به فرمان رهبری  در راهپیمایی با شکوهتر از سال های قبل حاضر خواهند شد و ورزشکاران نیز با حداکثر توان و آراسته با لباس های ورزشی مختلف در راهپیمایی عظیم ملت ایران صف آرایی خواهند نمود و در انتخابات نیز حضور دشمن شکنی را از خود نشان خواهند داد.

 

 

خبرنگار بسیجی:سروانی نیا

ارسال نظرات
پر بیننده ها