خبرهای داغ:
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)

آیت الله سعیدی مردم را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد

آیت الله سعیدی با صدور پیامی آحاد مختلف مردم را به حضور پرشور و دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۹۲۱۶۷۱۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴


به گزارش خبرگزاری بسیج ازقم، آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با صدور پیامی آحاد مختلف مردم را به حضور پرشور و دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَ لَقَدْ أَرْسَلْنا مُوسى بِآیاتِنا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النُّورِ وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِی ذلِکَ لَآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ «ابراهیم/ ۵»
یوم‌الله ۲۲ بهمن، زمان فجر نور بصیرت در ظلمات فتنه‌هاست که مردم صبّار و شکور ایران اسلامی با حضور پرشور خود امید‌های واهی دشمن را ناامید می‌کنند.

بی‌تردید این اجتماع کم‌نظیر که به‌نوعی همه‌پرسی هرساله و «آری» گرفتن مجدد برای جمهوری اسلامی است، از مهم‌ترین شاخصه‌های قدرت ایران در دورانی است که "باید قوی شویم"! و این تنها باطل‌السحر فتنه‌گری‌های استکبار جنایت‌کار به شمار می‌رود.
اینک به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وقت آن است تا در چهلم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ملت ایران رخت عزا از تن درآورده و لباس انتقام به تن کنند و در تمام عرصه‌ها با زنده نگاه‌داشتن غیرت دینی و اخلاص و روحیه جهادی و انقلابی سردار دل‌ها، سهم خود را از انتقام سخت به‌جای آورند.

امروز نگاه شیطان بزرگ به راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو دوخته شده و بی شک به فضل الهی گام‌های استوار مردم در گام دوم انقلاب همچون همیشه چشم شیطان را کور خواهد کرد.

این جانب به سهم خویش از عموم مردم عزتمند، برای حضور در این راهپیمایی بزرگ دعوت میکنم و از جوار مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علی‌ها توفیقات روزافزون ملت شریف ایران را از خداوند منان خواستارم.

والسلام علیکم و رحمت‌الله
نماینده، ولی فقیه و تولیت آستان مقدس قم
سید محمد سعیدی

انتهای پیام
ارسال نظرات
آخرین اخبار