نشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارمندان در زاهدان برگزار شد

نشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۶۷۳۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در سالن اجتماعات سازمان بسیج کارمندان استان با حضور سرهنگ لطیفی جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار بسیج و اعضای هیئت اندیشه ورز استان با موضوع برنامه های سال ۹۹برگزار شد.

سرهنگ پاسدار رضالطیفی، جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار بسیج در این جلسه با بیان دستاوردهای انقلاب به تشریح مولفه های مهم آن(مکتب اسلام، رهبری و مردم) پرداخت، و گفت: حضور کارمندان در راستای تعیین سرنوشت شهر در انتخابات بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: کارمندی بالاترین سطح جامعه است و می‌تواند اثرگذار باشد.

سرهنگ لطیفی بر پیش بینی و اجرای برنامه های اثر بخش تاکید کرد و ادامه داد: کارمندان باید الگوی مناسب مطالبه گری در جامعه باشند و در راستای گره گشایی از مشکلات مردمی در جامعه فعالیت کنند و گام بردارند.

سرهنگ پاسدار علی بیک نژاد، مدیر سازمان بسیج کارمندان استان در راستای برنامه‌های سال ۹۹ گفت: برنامه‌هایی پیش‌بینی می‌شود که ما مؤظف به انجام آنها هستیم.

وی افزود: رسالت بسیج کارمندان، کمک به کارآمدی دولت و نظام است، بسیج بازوی کارآمد در دستگاه‌های دولتی و نظام است، که می‌توان برای داشتن یک دولت کارآمد، رضایتمندی مردم را در نظر داشت.

سرهنگ بیک نژاد در این جلسه با بیان برنامه‌های بسیج در راستای خدمت رسانی به رفع مطالبات مردمی اشاره و اظهار داشت: میزهای خدمت و عملکرد بسیج کارمندان در راستای حل مشکلات مردم باید همیشه ادامه داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار