راهپیمایی دشمن‌شکن یوم الله ۲۲ بهمن پیام صریح و رسایی است از سوی ملت بزرگ ایران به جهانخواران که؛ تا آخرین نفس پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و امام انقلاب ایستاده‌ایم.
کد خبر: ۹۲۱۶۷۷۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرده است، در این بیانیه آمده است: 
 
چهلم سردار سلیمانی انگیزه مضاعف مردم برای حضور در ۲۲ بهمن امسال است.
                                                                                                                                           «امام خامنه ای مدظله العالی»


حماسه بیست و دوم بهمن یادآور نصرت الهی، روز استحکام بنیان انقلاب، روز تجدید میثاق با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، روز بیعت مجدد با امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و روز ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در طریق فجر انقلاب و صیانت از دستاوردهای آن مشارکت داشته‌اند.

یوم الله ۲۲ بهمن‌ماه روزی است که ولایت‌پذیری، خودباوری، ظلم‌ستیزی، مردم سالاری و عدالت خواهی ملت بزرگ ایران به رهبری حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) به بار نشست. و پس از ایشان پرچم راه و مکتب او به دست حکیمی فرزانه و مجاهدی نستوه و رهبری شجاع، حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) بر قله‌های شرف و عظمت به اهتزاز درآمده است.

بی تردید عبور کشتی انقلاب از میان طوفان تحریم‌ها، عداوت ها،  فتنه‌ها و کینه‌های داخلی و خارجی، جز با هدایت داهیانه ولی فقیه و امام المسلمین، بصیرت مردم مقاوم و ایستادگی آحاد ملت ممکن نبوده است و مادامی که پیوند ملت با اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه وجود داشته باشد، راه و یاد سلوک حضرت امام خمینی(ره)  نجات‌بخش و الهام بخش خواهد بود.

اینک در آستانه جشن پیروزی انقلاب اسلامی و در چهل و یکمین سالگرد آن، نهال انقلاب به درختی تنومند مبدل شده است و قدرت‌های جهانی راهی جز تمکین در برابر عظمت و استقامت ملت بزرگ ایران نیافته‌اند، لکن با تأسی به اندیشه و راه امام راحل و هدایتهای امام حاضر و مقتدر، نیک می‌دانیم که دشمنی استکبار با نظام الهی جمهوری اسلامی پایانی ندارد و از این جهت راهپیمایی دشمن‌شکن یوم الله ۲۲ بهمن پیام صریح و رسایی است از سوی ملت بزرگ ایران به جهانخواران که؛ تا آخرین نفس پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و امام انقلاب ایستاده‌ایم.

ما پاسداران و بسیجیان جان بر کف و انقلابی سپاه سلمان، ضمن گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن و دعوت از تمام اقشار جامعه برای حضور باشکوه در این حرکت عظیم، به دشمنان کوردل خارجی و ایادی فریب خورده داخلی آنان، هشدار می‌دهیم اگر علیه تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران و ارزش های انقلاب توطئه و دسیسه نمایند با برخورد سخت و خشن فرزندان ولایت و سربازان هوشیار انقلاب اسلامی روبرو خواهند شد و جهان را از لوث وجود شان پاک خواهیم کرد.
 
روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان
ارسال نظرات