مهدی میر جلیلی عملکرد برنامه های ورزش بسیج در دهه فجر را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۲۱۶۸۳۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۷

 تشریح عملکردی برنامه های دهه فجر ورزشی بسیج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج : مهدی میر جلیلی ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه فجر اقدامات و عملکرد برنامه ای ورزش بسیج را تشریح نمود. 

در ایام مبارک دهه فجر ورزشکاران بسیجی سراسر کشور با مدیریت و راهبری مسئولین و مدیران تربیت بدنی استانها و نواحی  بسیج در تمامی پایگاهها ، حوزه های مقاومت کشور بیش از 1200 عنوان برنامه را در این دهه اجرا نمودند. 

غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا پیمان مجدد بستند تا از امام راحل و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی و دستاوردهای این نظام مراقبت نموده و همواره گوش به فرمان ولی فقیه مطلقه سپرده و مطیع اوامر حضرتش باشند ایشان کانونهای بسیج ورزشکاران و همچنین مساجد کشور را مرکز توجه و محور اصلی برنامه های ورزشی بیان نمودند .که یکی از جاذبه های این برنامه ها را اجرای هنرهای رزمی در بیش از 350 گروه  و همایشهای اقتدار گردانهای مختلف رزمی برشمردند .

برگزاری مسابقات ورزشی در سطح نواحی و رده های زیر مجموعه و همچنین همایشهای عمومی پیاده روی خانوادگی ورزشی ویژه آحاد مردم از برنامه های عامه پسند برشمردند که از استقبال خوب مردمی برخوردار بود.

میرجلیلی : اجتماع بزرگ و اجرای مسابقات بومی محلی مسجد محور را در پارک فدائیان اسلام تهران و همکاری و یاری فدراسیونهای مربوطه کشوری و مسئولین شهری را نمونه ای از همدلی و اشتیاق مسئولین ورزشی  به همگانی نمودن این نوع ورزشها که با فرهنگ ایرانی اسلامی تطابق ویژه دارد را عنوان نموده که مقرر شد استمرار این گونه برنامه ها هرساله و در صورت ایجاد بستر مناسب در دیگر نقاط کشور نیز عملی گردد.

در این ویژه برنامه ها خواهران ورزشکار بسیجی با اجتماع 1000نفری در طرح و مسابقه مسجد محور (نشاط ، شادی و معنویت ) شرکت نمودن همچنین برای اولین بار در ایران رکورد نجات غریق و غواصی با حجاب کامل اسلامی توسط یکی از خواهران با حضور نمایندگان فدراسیونهای مربوطه به ثبت رسید.

ایشان در پایان گزارش خود اجتماع های چند ده هزار نفری ورزشکاران بسیجی در استانها و شهرهای کشور را نشان از علاقه مندی مردم به نشاط همراه با معنویات در سایه امنیت پایدار است .

در آخر ضمن  فرستادن درود و رحمت خدا بر روح پر فتوح امام وشهدای انقلاب اسلامی یاد و خاطر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و تمامی ورزشکاران بسیجی عهد و پیمان می بندند تا مکتب حاج قاسم ودیگر شهدای مقاومت را زنده ، پویا و دشمن شکن و  هر روز بیشتر از قبل بدرخشند.

پایان پیام //.

ارسال نظرات