خبرهای داغ:
سرهنگ برزگر گفت:امروز به همت این مردم انقلاب به قدرت رسیده است و بدانیم اگر وحدت و یکپارچگی نباشد زمینه ساز شکست خواهد بود .
کد خبر: ۹۲۱۶۸۵۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ عباس برزگر جانشین سپاه استان قزوین در مراسم گرامیداشت دهه فجر در بین کارگران شرکت البرز دارو بیان کرد : امسال ۴۱ سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است و این نباید فراموش شود که چه کسانی برای این انقلاب تلاش و جان خود را اهدا کردند.

وی اذعان کرد: در دوران قبل از انقلاب نیروهای آمریکایی  و حتی حیوانات آنها به مردم  ترجیح داشتند ، در آن دوران همه تلاش آمریکا این بود که انقلاب نشود و اگر شد کودتا کنند . اما مردم خواستند و خواستیم که خود باشیم و وابستگی را کنار بگذاریم . اما آنها واقعا نمی دانستند که نمی توانند خروشی را که با رهبری امام هدایت میشد و جز نابودی طاغوت و تکمیل دین اسلام نبود را خاموش کنند. 


برزگر اذعان کرد: با همه اتفاق هایی که در این کشور رخ داد اگر هر کجای دنیا جز ایران بود انقلاب شکست می خورد . اما با وحدت و اتکا به خداوند و خواست خداوند اسلام پیروز شد و به فرموده امام این انقلاب به جای جای جهان صادر شد .

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) تبیین کرد: امروز به همت این مردم  انقلاب به قدرت رسیده است و بدانیم اگر وحدت و یکپارچگی نباشد زمینه ساز شکست خواهد بود .ماحصل حکومت اسلامی وجود انقلاب اسلامی است .

وی یادآور شد: امروز اگر در تولید مشکل داریم مشکل تحریم نیست بلکه باید مدیران همت کنند تا موفق شدیم و اگر بخواهیم می توانیم همان گونه که پیش از این ثابت کرده ایم که  می توانیم.

برزگر در خاتمه گفت:  خیلی ها  در کشور ما مسول بوده اند چرا سلیمانی و حججی نشدند؟ کارها باید با خلاص و برای خداوند اتفاق بیفتد، انتظار داریم که مسولان کشور به دور از کینه توزی برای سربلندی کشور تلاش کنند.

 

۳۰۰۱/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها