حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه آمریکای جهانخوار نشان داده که با وجود شعارهایی که سر می دهد، هیچگونه پایبندی به قوانین جهانی ندارد، گفت: مردم ما با قاتلان شهید حاج قاسم سلیمانی مذاکره نخواهند کرد.
کد خبر: ۹۲۱۶۹۵۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ، در مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان شهید کشوری این شهر، اظهار کرد: روز 22 بهمن روز پیروزی حق بر باطل، روز سرآغاز حکومت جهانی اسلام، روز تحقق آیات الهی، روز امید مستضعفان و روز یاس و ناامیدی مستکبران و ستمگران است.

 حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» یادآور شد: انقلاب اسلامی نه تنها حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی و طاغوت داخل کشور را به زباله دان تاریخ فرستاد بلکه دست استکبار جهانی را از کشور ما کوتاه کرد، انقلاب اسلامی ما را از ذلت بندگی طاغوت به عزت بندگی خدا در آورد و نور امید و عدالت را در دل مستضعفان و مظلومان جهان روشن کرد.

 وی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت اسلامی در برابر استکبار جهانی شکل گرفته و نور انقلاب اسلامی ما فراتر از مرزهای ما، عدالتخواهان و پویندگان حقیقت را به سوی عدالت آزادی فرا می خواند، انقلاب اسلامی ما معادلات مادی ابرقدرت ها را به هم ریخت و  روز به روز بر طرفداران انقلاب اسلامی به عنوان یک قدرت نوظهور که تمام افکار خردمندان دنیا را متوجه خود کرده است، افزوده می‌شود.

 امام جمعه ایلام گفت: انقلاب اسلامی ما معادلات مادی را به هم ریخت و معادلات جدید حضور و دست خداوند متعال در صحنه اداره اجتماع، معنویت و فطرت انسانی را به نمایش گذاشت، جشن انقلاب اسلامی، ابراز قدرت مردم  در برابر آمریکا، اسرائیل و انگلیس است که تمام توان خود را به کار گرفتند تا انقلاب اسلامی، شکل نگیرد، ادامه پیدا نکند، مسیر نورانی آن را منحرف کنند و هیچگاه به چهل سالگی خود نرسد.

 حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: خدا را سپاسگزاریم که چهل و یکمین سالگرد انقلاب را با همان شور، اشتیاق و شعارهای پرطراوت اول انقلاب برگزار می‌کنیم، درود بر شما خواهران و برادرانی که سرمای استخوان‌سوز امروز، مانعتان نشد و این چنین با حضور پر اقتدار و پرمعنا، عزت و قدرت مردم ایران اسلامی را در برابر استکبار جهانی به نمایش گذاشتید.

 وی گفت: این حضور، نشان دهنده  پیمودن گام دوم انقلاب برای رسیدن به قله تمدن اسلامی در کشور و در سراسر جهان و تحقق  شعار «ما می توانیم» در کشور عزیز ایران اسلامی است، امروز مردم نشان دادند که شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی که خون بهای شهدای عزیز است، در حال اجرا شدن کامل است.

 امام جمعه ایلام تصریح کرد: کشورهایی که دست تسلیم را  برابر آمریکا بالا بردند، برای ادامه حیاتشان، چشم امید به کمک های مادی آنها دارند و بشکه های نفت را در اختیار دشمنان قرار  می دهند، اما جمهوری اسلامی در حال جنگ و تحریم، آن چنان پیشرفت های علمی و تکنولوژی دارد که گوی سبقت را از همه کشورهایی منطقه ربوده است.

 حجت الاسلام کریمی تبار  ابراز کرد: پس از این همه فشار و تحریم علیه جمهوری اسلامی، ایران مقام شانزدهم علمی دنیا را در دست دارد و در سایر حوزه ها نیز دست برتر را در منطقه و جهان دارد، امروز  دشمن باور کرده که ما می توانیم مسیر استقلال، آزادی و خودکفایی را با سرعت محیرالعقول طی کنیم.

 وی گفت: امروز دشمن باور کرد است که ما در رسیدن به استقلال، قدم ها را پیروزمندانه بر می داریم،  لذا به دنبال این هستند که ایران هرگز اقتصاد بدون نفت را تجربه نکند و وابستگی ما به نفت ادامه داشته باشد، دنبال این هستند که یک راهی برای فروش نفت مان به خیال خامشان باز کنند تا دست از اقتصاد مقاومتی برداریم، اما این‌ها کور خوانده‌اند، مردم ما برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی مسیرش  را  ادامه خواهد داد.

 امام جمعه ایلام یادآور شد: آمریکای جهانخوار نشان داده است که با وجود شعارهایی که سر  می دهد، هیچگونه پایبندی به قوانین جهانی ندارد، اکنون  دشمن دنبال مذاکره با جمهوری اسلامی است اما دشمن بداند مردم ما با قاتلان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی مذاکره نخواهند کرد.

 حجت الاسلام کریمی تبار اظهار کرد: طرح معامله ننگین  قرن، آخرین حربه ای است که رئیس جمهور دیوانه آمریکا دنبال می‌کند، اگر دیوانه نبود، سرزمین فرهنگ و تمدن یک ملت را بی بها به اشغالگران اهدا نمی کرد، رئیس جمهور آمریکا بداند رویای معامله قرن، خواب آشفته ای است که هرگز تعبیر نخواهد شد.

 وی افزود: اکنون مردم ما گردنه‌های سخت جنگ و تحریم را پشت سر گذاشته اند و برای رسیدن به قله پیروزی نهایی فاصله چندانی نداریم، امروز تبعیت از مقام معظم رهبری، مقاومت، استقامت، توکل به خدا و اعتماد به جوانان و داشته های مان، تنها راهی است که می تواند ما را به پیروزی نهایی برساند.

 امام جمعه ایلام با تاکید بر حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای در انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: همه اقشار را برای شرکت در حماسه تاریخی دوم اسفند و حضور در پای صندوق های رای دعوت می کنم،  مردم نمایندگان اصلحی را که بتوانند در خدمت مردم باشند و  از طریق مجلس مشکلات  کشور را حل کنند، انتخاب نمایند.

ارسال نظرات