پیام خانواده شهید المهندس بمناسبت چهلمین روز دو سردار مقاومت:

سرباز مخلص رهبر معظم انقلاب هستیم/ آمادگی خود برای تکمیل کردن مسیر مقاومت

آنچه شهدا در زندگی خود بنا نهادند به شیوه خودشان در جهاد و مبارزه ادامه خواهد یافت. ابومهدی المهندس پدر مهربانی بود که به خانواده‌های تمام شهدا اهمیت می‌داد. شهید ابومهدی آمریکا را ...
کد خبر: ۹۲۱۷۳۷۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،دختر شهید ابو مهدی المهندس به مناسبت روز چهلم شهادت فرماندهان مقاومت، پیامی را خطاب به رهبر انقلاب منتشر کرد.

سرباز مخلص رهبر معظم انقلاب هستیم/ آمادگی خود برای تکمیل کردن مسیر مقاومت

 

 منار جمال جعفر، دختر ابومهدی المهندس در پیامی به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران گفت: «هدف از ارسال این پیام تجدید بیعت با آقای (آیت الله) خامنه‌ای است.»

دختر ابومهدی المهندس افزود: «جنایت ترور شهیدان سلیمانی و ابومهدی، حاکمیت عراق و محور مقاومت را هدف قرار داد. ما اطمینان داریم مخلصین راه خدا به راه این دو شهید ادامه خواهند داد.»
 
منار جمال جعفر، دختر ابومهدی گفت: «آنچه شهدا در زندگی خود بنا نهادند به شیوه خودشان در جهاد و مبارزه ادامه خواهد یافت. ابومهدی المهندس پدر مهربانی بود که به خانواده‌های تمام شهدا اهمیت می‌داد. شهید ابومهدی آمریکا را به دردسر انداخته بود، به همین خاطر او را ترور کردند.»
 
****
 
سرباز مخلص رهبر معظم انقلاب هستیم/ آمادگی خود برای تکمیل کردن مسیر مقاومت

 بنابر این گزارش، همچنین به گزارش پارس تودی، خانواده شهید "ابومهدی المهندس" معاون سازمان بسیج مردمی عراق، "حشد الشعبی"  در این بیانیه، بر آمادگی خود برای تکمیل کردن مسیر مقاومت تأکید کردند.

همسر و چهار دختر شهید المهندس در این بیانیه خود را سربازان رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیف و آمادگی خود را برای خدمت به جبهه مقاومت اعلام کردند.

خانواده شهید "ابومهدی المهندس" تاکید کردند، انتقام خون شهید "قاسم سلیمانی"، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و "ابومهدی المهندس" با پایان دادن به حضور آمریکا در منطقه محقق خواهد شد.

خانواده شهید " المهندس" با تاکید بر اینکه شهادت فرماندهان مقاومت هیچ گونه اختلالی در فعالیت منطقه ای و داخلی جبهه مقاومت ایجاد نکرده است تصریح کردند، آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان محور مقاومت قطعا نابود خواهند شد.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، "ابومهدی المهندس" و تعدادی از همرزمانشان بامداد جمعه سوم ژانویه 2020 در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد پایتخت عراق به شهادت رسیدند.

سردار "سلیمانی" به دعوت دولت عراق به این کشور سفر کرده بود.

بر اساس اعلام وزارت جنگ آمریکا "پنتاگون"، دستور این حمله هوایی را "دونالد ترامپ" رئیس جمهور این کشور صادر کرده بود.

بسیاری از کشورها، سازمان ها و گروها، این اقدام تروریستی آمریکا را محکوم کرده‌اند.

سردار "سلیمانی" و "ابومهدی المهندس" از چهره های برجسته مبارزه با گروه های تکفیری و تروریستی از جمله داعش در منطقه غرب آسیا بودند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار