فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران:

تروریست های آمریکایی،از تاخیر در مجازات خوشحال نباشند/ تا آخرین قطره خون خود به پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده ایم

یکی از عرصه های بسیار مهم و تعیین کننده عرصه حضور در انتخابات است و هر رای به منزله یک تیر برای ناکامی و ناامیدی دشمن و یک نهال برای آبادانی و پیشرفت کشور است.
کد خبر: ۹۲۱۷۴۰۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات یکی از عرصه های مهم و تعیین کننده است گفت: طرح شکست خورده معامله قرن تبانی تروریست های تبهکار برای نابودی حقوق فلسطین عزیز و سیطره بر منطقه است.

تروریست های آمریکایی،از تاخیر در مجازات خوشحال نباشند/ تا آخرین قطره خون خود به پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده ایم

 

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران روز گذشته، طی سخنانی در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در جمع مردم شهرستان کرج، با اشاره به چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: امسال ۲۲ بهمن با چهلم شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مقارن شده است و امروز درد فراق همرزم قهرمان ما، چهل روزه شده است. چهل روز است که آزادگان و حق طلبان و همه مبارزان علیه ظلم آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی داغدار عروج خونین سردار دلها هستند.

وی تاکید کرد: تروریست های آمریکایی، ضربه عین الاسد را فقط یک سیلی تلقی کنند و از تاخیر در مجازات هم خوشحال نباشند، چون دست هر چقدر بالاتر برود سنگین‌تر فرو خواهد آمد، خون شهیدان سیل خروشانی است که کف باطل را با خود خواهد برد و زلال حق و حقیقت را جایگزین خواهد کرد.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه گفت: خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزارم که توفیق داد امروز در جمع شما خواهران و برادران انقلابی کرج در استان البرز باشم.

وی افزود: مردم بصیر، شجاع، سخت‌کوش و آزاده البرز همواره در پیروی از ولایت و وفاداری به آرمان‌های انقلاب ممتاز بوده و در خط مقدم دفاع از انقلاب نظام و کشور حضور فعال و تاثیرگذار داشته اند. نقش آفرینی این استان در دوران دفاع مقدس و تقدیم شهیدان والامقامی همچون شرع پسند، کلهر و فهمیده در تاریخچه آن مقطع پر افتخار و حماسی، جای ویژه دارد و البرز به خود می بالد که بالاترین مقام نظامی شهید دوران دفاع مقدس یعنی امیر سرلشکر فلاحی، زاده و پرورده این خطه سر بلند است.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: وقوع انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 از نظر ماهیت، ابعاد، شرایط زمانی و مکانی و اهداف دارای اهمیت فوق العاده است. این انقلاب در شرایطی به وقوع پیوست که جهان بین دو ابرقدرت شرق و غرب تقسیم شده و کاملاً زیر سلطه آنها قرار داشت و همه مقدرات آنها، تحولات مهم، مستقیم یا غیر مستقیم از جانب آنها طراحی و هدایت می‌شد.

امیر سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: به همین دلیل وقوع یک انقلاب عظیم سیاسی، اجتماعی بر پایه آموزه های دینی در یکی از مهم‌ترین مناطق راهبردی جهان غیر قابل پیش بینی و غیر قابل باور بود. انقلاب اسلامی ایران در عصر حاکمیت تفکرات الحادی و جاهلیت مدرن به وقوع پیوست و اندیشه های غیر الهی را به چالش کشید و با ارائه الگویی متعالی و متکی بر اندیشه ناب اسلامی، یک نظام مستقل و قدرتمند را در ایران مستقر ساخت.

وی با اشاره به حضور مردم و نقش رهبری امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران در پرتو آموزه‌های متعالی اسلام عزیز، دل و جان به رهبری آسمانی حضرت امام(ره) سپردند و با وحدت و یگانگی تحولی عظیم آفریدند که مسیر تاریخ را تغییر داد و تاثیرات و پیامدهای گسترده و عمیقی در سطح منطقه و نظام بین الملل بر جای گذاشت.

فرمانده کل ارتش اضافه کرد: رژیم دست نشانده پهلوی که عامل سرسپرده نظام سلطه و مجری برنامه‌های آنها در منطقه بود، فرو ریخت و مردم انقلابی با اتکا به نظام ولایی، ضمن استقرار حکومت دینی پس از ۱۴۰۰ سال، موفق به کسب استقلال همه جانبه مشروعیت و اقتدار مثال‌زدنی شدند.

امیر سرلشکر موسوی اذعان کرد: در پرتو انقلاب اسلامی، پیشرفت های عظیمی را در زمینه های گوناگون؛ از جمله هسته‌ای، نانو، هوافضا، صنایع دفاعی، سلول های بنیادی و دانش پزشکی شاهد هستیم که این دستاورد های بومی و مستقل، ایران را در جایگاه ۱۰ کشور اول جهان قرار داده است.

وی ایجاد احساس تعلق اجتماعی، تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی، غرور ملی، تحکیم برادری اسلامی، ارتقای سطح آگاهی و بصیرت مردم، احیای شخصیت، جایگاه و منزلت زن، توجه به مناطق محروم و حضور فعال جوانان در عرصه های اجتماعی را بخشی دیگر از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برشمرد‌.

فرمانده کل ارتش گفت: انقلاب اسلامی موجب ایجاد اندیشه خودباوری، خود اتکایی، اعتماد به نفس، مبارزه با افکار و ارزش‌های مادی و طاغوتی و احیای ارزش‌های الهی و فضایل دینی، بویژه روحیه ایثار و شهادت طلبی شد که در نتیجه آن، ایران عزیز ما و نظام سربلند اسلامی را در برابر تهدیدهای گوناگون استحکام بخشیده است.

وی با اشاره به دشمنی دشمنان ایران اسلامی در ۴۰سال اخیر تصریح کرد: در طول حیات طیبه انقلاب اسلامی دشمنان عنود و ناجوانمرد از هیچ اقدام خصومت آمیز علیه این پدیده الهی و مردمی فروگذار نکرده‌اند و هر قدرتی که داشتند به کار گرفتند تا مانع رشد و پیشرفت و گسترش انقلاب واستحکام نظام اسلامی ایران شوند. دشمنان استقلال و آقایی این ملت آرمان خواه، با توطئه‌های متعدد سیاسی، تحریم های همه جانبه و غیر انسانی اقتصادی، فتنه های شیطانی- امنیتی، تحمیل جنگ نظامی، تهاجم گسترده و پیچیده فرهنگی و عملیات روانی در رویارویی با مردم شریف و آرمان خواه انقلابی، تا کنون هر کاری که توانستند انجام دادند.

امیر سرلشکر موسوی ادامه داد: دشمن در مقطع فعلی، رسواتر، بی آبرو تر و عریان تر از گذشته خصومت و کینه ورزی علیه این ملت را به اوج رسانده اند. اما به فضل پروردگار بزرگ و با اجرای تدابیر مقام معظم رهبری، با وحدت،انسجام بصیرت و ولایت مداری ملت صبار و شکور ایران، انقلاب اسلامی، همچنان به مسیر نورانی خود ادامه می دهد و نظام اسلامی روز به روز بالنده تر و شکوفاتر می شود و همچنان که رهبر عظیم الشأن انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب فرموده اند "با گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی شعار‌های جهانی انقلاب، همچنان زنده و آرمان‌های انقلاب کماکان در کانون توجهات است".

فرمانده کل ارتش گفت: انقلاب اسلامی ایران با دفاع مقتدرانه از استقلال، منافع و امنیت ملی ایران و مقابله شجاعانه با زور گویان و قدرت‌های استکباری و دفاع از مظلومان و مستضعفان به ویژه ملل مسلمان منطقه، مایه سربلندی ایران و ایرانیان شده است. به همین دلیل امروز شاهد تقابل همه جانبه نظام سلطه با انقلاب اسلامی و شکل گیری دوقطبی اسلام و استکبار هستیم.

وی با تاکید بر توفیقات فراوان انقلاب اسلامی در ایجاد و حاکمیت فضای معنوی، خاطر نشان کرد: به‌رغم ریزش‌های اندک، رویش های زیادی در امتداد حیات انقلاب اسلامی شکل گرفته است که می‌توان گفت از معجزات انقلاب اسلامی بوده است.

امیر سرلشکر موسوی حضور جوانان پاک و انقلابی در عرصه‌های گوناگون مانند دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام، اردوهای جهادی، انتخابات، تجمعات مذهبی و معنوی و مدیریت کشور را از رویش های قابل توجه و شایسته شکر انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز ملت قهرمان ایران در حالی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی می دارد که پس از اخراج کارگزاران نظام سلطه از ایران عزیز، دشمن را در منطقه منفعل و زمین‌گیر کرده و مقتدرتر، امیدوارتر و مصمم تر از هر زمان دیگر، نقش آفرین و تاثیرگذار، طلایه دار اخراج بیگانگان از منطقه است.

وی گفت: در مقطع کنونی در سایه مقاومت و پایداری آگاهانه مردم ایران،پرتوهای روشنگر انقلاب اسلامی در جهان تابیدن گرفته و عمق راهبردی نظام و کرانه های جبهه مقاومت تا قلب دشمنان پیش رفته و ادامه حیات استکبار در منطقه را با خطر قطعی مواجه کرده است.

امیر سرلشکر موسوی گفت: بحران زدگان و جنایتکارانِ رسوایی که با ترور شهید سلیمانی و ابومهدی تروریست بودن خود را به دست خود برای جهان برملا کردند، برای فرار از مجازات، توهمات احمقانه خود را بعنوان معامله قرن آشکار کردند. طرح شکست خورده معامله قرن، تبانی تروریست‌های تبهکار قرن برای نابودی حقوق فلسطین عزیز و سیطره بر منطقه است.

وی تاکید کرد: دنیا بداند همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند به یاری خداوند بزرگ، طرح معامله قرن قبل از مردن ترامپ می میرد.

امیر سرلشکر موسوی تصریح کرد: به برکت الهام بخشی انقلاب اسلامی و شکل گیری جبهه قدرتمند و مبارک مقاومت، هیچ کس موفق به فراموش سازی آرمان فلسطین نخواهدشد. آرمان فلسطین زنده است و خیانت کاران را به گور خواهد سپرد.

وی اظهار داشت: مسلماً هنوز تمامی اهداف انقلاب اسلامی محقق نشده است اما ملت ایران در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی و در این روز عزیز نشان داد که مصمم تر از هر زمان دیگری به آرمان‌های انقلاب وفادار است و عزم آن دارد با سرکوبی نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جهانخوار، پرچم این نظام الهی را به دست صاحب و پشتیبان اصلی آن، حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان(عج) بسپارند.

امیر سرلشکر موسوی بیان داشت: روحیه انقلابی اقتضا می‌کند که همه مسئولان و مردم بویژه جوانان عزیز با درک صحیح از موقعیت انقلاب به شناخت دقیق دشمنان و ترفندهای آنها، با تلاش برای ارتقای سطح کارآمدی نظام، حرکت انقلاب در مسیر تمدن سازی اسلامی را تسریع نمایند.

وی گفت: برون‌رفت موفق از چالش ها و مقابله با تهدیدهای خارجی و مرتفع ساختن مشکلات داخلی از طریق بصیرت، وحدت و ولایتمداری و کوشش مخلصانه و ایثارگرانه همگان امکان پذیر خواهد شد.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات گفت: یکی از عرصه های بسیار مهم و تعیین کننده عرصه حضور در انتخابات است و هر رای به منزله یک تیر برای ناکامی و ناامیدی دشمن و یک نهال برای آبادانی و پیشرفت کشور است.

وی افزود: مردم بصیر، دشمن شناس و موقعیت شناس ایران به آن حد از بلوغ سیاسی و اجتماعی رسیده اند که کاملا نسبت به تاثیرات داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللیِ مشارکت حداکثری در انتخاب واقفند و به حول و قوه الهی با خلق یک حماسه دیگر ایران را در جهان سربلندتر و موقعیت نظام اسلامی را تقویت خواهند کرد و از مسیر انتخاب اصلح و افراد مومن، انقلابی،شجاع، جهادی، کارآمد و عدالتخواه، کشور را در جهت حل مشکلات و پیشرفت، یاری خواهند کرد.

فرمانده کل ارتش گفت: به روح بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن انقلاب و دوران دفاع مقدس و شهدای گرانقدر مقاومت و روح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی درود می فرستیم و همگام با اجتماع عظیم شما مردم، بار دیگر با آرمان‌های حضرت امام(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید عهد و با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب تجدید بیعت می کنیم و در این روز بزرگ، آمادگی فرزندان غیور ملت در نیروهای مسلح را برای حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی منافع و امنیت ملی اعلام می‌کنیم.

فرمانده کل ارتش در پایان خطاب به ملت ایران اسلامی تصریح کرد: ملت غیور ایران اطمینان داشته باشند، جان برکفان نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود به پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده اند و از مردم و میهن اسلامی حفاظت و پاسداری می کنند.

ارسال نظرات