راه مقاومت راه پیروزی است/ دشمن می‌خواهد ما را در مرزهایمان زمین‌گیر کند

سخنران ویژه مراسم 22 بهمن بندرعباس گفت: راه مقاومت در طول تاریخ به پیروزی منتهی شده اما ذلت‌خواهان نابود شده‌اند.
کد خبر: ۹۲۱۷۴۳۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان بندرعباسی در کرانه نیلگون خلیج فارس در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی بخصوص شهدای گرانقدر استان هرمزگان اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) آنهم در کشوری که ژاندارم آمریکا در منطقه بود، برای آمریکایی‌ها و دیگر ابرقدرت‌های آن دوران سخت تمام شد و لذا آنان برای جلوگیری از قدرت گرفتن این انقلاب دست به هر توطئه و اقدامی زدند.

وی با بیان این که دشمن از عظمت انقلاب اسلامی 22 بهمن ملت ایران بر خود لرزید، افزود: کینه‌ورزی و توطئه بر علیه ملت ایران در طول این 41 سال اخیر حتی در یک روز نیز تعطیل نشده است و دشمن به طور مستمر در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی در اشکال مختلف است.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان ادامه داد: هدف آنان از این همه توطئه و فشار آن بوده و هست که انقلاب اسلامی را در درون مرزهای خود زمین‌گیر کرده و نگذارند تا پیام این انقلاب که همانا عزت‌طلبی و ایستادگی بر روی پای خود است، به جهان رسیده و تجربیات این ملت به دیگر ملل آزادی‌خواه و عزت طلب جهان منتقل شود.

آیت‌الله ملک‌حسینی با اشاره به نقش ایران پیش از انقلاب در خدمت به آمریکا و منافع استکباری آن در منطقه، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ضربه بزرگی به منافع آمریکایی‌ها در منطقه بود و سبب شد تا آنان جنگی تمام عیار را با ملت ایران به راه بیاندازند و برای 8 سال انقلاب ما را درگیر با جنگی کنند که میان دو کشور اسلامی در جریان بود.

وی به نقش رهبری و مرجعیت دینی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی نیز اشاره‌ای کرد و عنوان داشت: امام راحل (ره) و پس از آن رهبر معظم انقلاب اسلامی تا به امروز اجازه نداده‌اند که دشمنان عزت و اقتدار ملت ایران را خدشه کنند و این عزت برای ما یک سرمایه عظیم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تجلیل از حضور باشکوه مردم انقلابی بندرعباس در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: آفرین بر شما مردمی که در برابر همه این فشارها ایستاده‌اید و راهی را برگزیده‌اید که بدون شک همچون راه انبیاء اگر چه سختی دارد اما پیروزی نهایی با اوست.

آیت‌الله ملک‌حسینی ادامه داد: راه انبیا نیز در گذشته ساده نبوده است. همواره سختی وجود داشته اما روزهای روشن نیز وجود دارد. فتح و پیروزی برای حق رقم زده خواهد شد و وعده خداوند در این زمینه استوار است.

وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمنان بر علیه ملت ایران، خاطرنشان کرد: مسیر ما مسیر سختی بوده است و در این راه صبر و تقوا به مدد مردم ایران آمده است اما وعده پیروزی نزدیک است و بشارت خداوند محقق خواهد شد و خدا امتی که عزت‌طلبی و استقلال را برگزیند، کمک خواهد کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شاید بتوانیم راه دیگری داشته باشیم. شاید بتوانیم دست از مقاومت بکشیم اما اگر تاریخ را بخوانیم خواهیم دید که آنان که شبهه‌ای در مقاومت داشته و راه ذلت و تسلیم را در پیش گرفتند، چه سرنوشتی پیدا کردند. تاریخ پیش روی ما قرار دارد و ما با اندک مراجعه‌ای به تاریخ می‌توانیم سرنوشت اقوام مختلف را ببینیم.

وی افزود: دشمن با ترور حاج قاسم سلیمانی گمان کرد که ریشه مقاومت در وجود ملت ایران خشکانده است اما حضور بی‌سابقه و باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر او در خوزستان، تهران، مشهد، قم و کرمان نشان داد که راه شهادت در وجود ملت ایران نهادینه شده است.

آیت‌الله ملک‌حسینی با بیان این که انقلاب اسلامی برخواسته از اراده ملت ایران در مسیر کسب استقلال و عزت ملی است، افزود: انقلاب اسلامی شیوه زندگی شرافت‌مندانه را به ملت‌های منطقه آموخت و موجب شد تا ملت‌ها از انقلاب اسلامی 22 بهمن 1357 ما الگو بگیرند. همان طور که دیدیم مردم عراق پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی به میدان آمدند و فریاد خروش بر علیه آمریکای تروریست و جنایت‌کار سردادند.

آیت‌الله ملک‌حسینی با اشاره به ابعاد فکری و اعتقادی انقلاب اسلامی و تأثیر آن در حفظ آن تا به امروز، تصریح کرد: قدردانی از خون مطهر شهدا با حضور به موقع ودشمن شکن در صحنه میسر است و بحمدالله ملت انقلابی ما همیشه پای انقلاب، نظام و دستاوردهای آن ایستاده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اهمیت صیانت از این حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: انتخاباتی مهم در راه است و همه تأکید دشمنان بر برگزاری ضعیف این انتخابات با مشارکت پائین است اما به لطف خدا و با بصیرت مردم ایران، حضوری باشکوه‌تر از هر دوره را شاهد خواهیم بود چرا که انتخابات دوم اسفند ماه قوام بخش امنیت و اقتدار کشورمان در عرصه‌های بین‌المللی است.

ارسال نظرات