نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: با عظمتی که از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دیدیم باید خدمت به این مردم بزرگ و با بصیرت را دوچندان کنیم.
کد خبر: ۹۲۱۷۵۰۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده صبح امروز در نشست شورای اداری هرمزگان اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از جهات مختلفی حائز اهمیت بود و حضدر دشمن شکن مردم در این راهپیمایی بر عظما و اقتدار کشور افزود.

وی با بیان این که بعد از ضربه موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی‌ها در عین‌الاسد، این دومین سیلی سخت ملت ایران به آمریکایی‌ها بود، خاطرنشان کرد: بدون در دوم اسفندماه نیز سیلی دیگری بر صورت دولت تروریستی آمریکا زده خواهد شد تا بار دیگر عظمت و استواری این ملت بخ جهانیان ثابت شود.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان ادامه داد: مهم‌ترین قدردانی از مردم بواسطه این درخشش و بصیرت انقلابی آن است که حدمت به آنان را دوچندان کنیم و نیازها و مشکلات آنان را برطرف سازیم.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده به اهمیت جایگاه و نقش مردم در اندیشه امام خمینی (ره) و نظام جمهوری اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: مردم‌داری و تواضع در برابر مردم کلید اصلی توفیق حاکمیت از دیدگاه امام بود و ما باید این اندیشه را زنده و پویا نگاه‌ داریم.

وی از همه مسوولان حاضر در این نشست شورای اداری نیز خواست تا در حوزه اداری و سازمانی خود نهایت احترام و تواضع و ادب نسبت به مردم را در سرلوحه کار خود قرار دهند و تا می‌توانند گره از مشکلات مردم بگشایند.

امام جمعه بندرعباس به تحریم‌های دشمنان بر علیه ملت ایران اشاره و با فرصت‌خواندن این تحریم‌ها برای کشورمان، تصریح کرد: شرایط اقتصادی کشور از یک جهاتی نامطلوب است اما باید از این شرایط برای تقویت اقتصاد ملی، تولید و خودکفایی در حوزه‌های راهبردی استفاده کنیم.

وی از مسوولان خواست تا آنجایی که محدودیت‌ها نمی‌گذارد که کاری برای مردم انجام دهید، سنگ صبور آنها باشد و حرف مردم را بشنوید.

ارسال نظرات