خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن «حاج قاسم سلیمانی» به شدت حماقت کردند

سردار فرجی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن «حاج قاسم سلیمانی» به شدت حماقت کردند، گفت: آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی در منطقه خلیج فارس هزینه‌های بسیاری کردند اما موفق نشدند.
کد خبر: ۹۲۱۷۵۰۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن «حاج قاسم سلیمانی» به شدت حماقت کردندبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار مهدی فرجی در جمع مردم ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دولت آمریکا به آخر خط رسیده بود و حرفی برای گفتن نداشت و به همین دلیل «حاج قاسم سلیمانی» را ترور کرد و به شهادت رساند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن «حاج قاسم سلیمانی» به شدت حماقت کردند، افزود: آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی در منطقه خلیج فارس هزینه‌های بسیاری کردند اما موفق نشدند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: تصور آنها این بود که با ترور «حاج قاسم سلیمانی» به اهدافشان خواهند رسید.

وی ادامه داد: «حاج قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» در عراق و در شدیدترین شرایط امنیتی تشییع شدند که اثرات ارزشمندی بین مردم عراق بر جای گذاشتند.

سردار فرجی تصریح کرد: یمنی‌ها در سخت‌ترین شرایط در حال جنگ و دفاع از خود هستند و کاری از دست آمریکا برنمی‌آید و این تنها یکی از دستاوردهای «حاج قاسم سلیمانی» است.

وی عنوان کرد: ایران توانست یکی از پهپادهای فوق پیشرفته و گران قیمت آمریکا را سرنگون کند که این کار باعث حیرت کارشناسان نظامی جهان شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: قدرت موشک‌های ما از قدرت و حیات مردم عزیز ایران اسلامی است و این برای ما بسیار ارزشمند است.

وی افزود: آمریکا نتوانست موشک‌های ایرانی را که به پایگاه هوایی عین الاسد برخورد کرد رهگیری کند چراکه دانش ساخت این موشک‌ها کاملاً بومی است.

سردار فرجی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید «حاج رسول حیدری» از شهدای شهرستان ملایر اظهار داشت: این شهید والامقام کارهای بسیار ارزشمندی انجام داده است و خود این شهید یک «حاج قاسم سلیمانی» بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات