معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب:

آرمان و اندیشه انقلاب زنده است

احمدی با بیان اینکه آرمان و اندیشه انقلاب زنده است، گفت: در روز ۲۲ بهمن، نعمت ولایت و انقلاب اسلامی برای مردم محقق شد.
کد خبر: ۹۲۱۷۵۲۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل ازخبرنگار خبرگزاری شبستان از میناب، « محمد احمدی » در اجتماع شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در مسجد جامع امام خمینی(ره)، با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار کرد: 22 بهمن، سالروز جشن پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی چهلمین روز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت را گرامی داشت و ضمن قدردانی از حضور آگاهانه و پرشور مردم میناب در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: با توجه شرایط جوی و بارندگی، مردم با حضور خود عظمت و اقتدار نظام را یک بار دیگر نشان دادند.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب، با اشاره به فرمایش گهربار مقام معظم رهبری که از ۲۲ بهمن در حکم عیدغدیر برای انقلاب یاد کردند، گفت: در این روز نعمت ولایت و انقلاب اسلامی برای مردم محقق شد.

 

وی تلاقی شهادت سردار دلها با چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب و ۲۲ بهمن را زمینه ساز انگیزه مضاعف حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دانست و بیان کرد: ملت قدرشناس، یاد و خاطره شهید سلیمانی را با افتخار گرامی می دارد.

 

احمدی با بیان اینکه شهید سلیمانی برای همیشه در تاریخ ماندگار شد، خاطرنشان کرد: دفاع از مظلوم خارج از مرزها، از مهمترین کارهای سردار بود و از این رو راه شهید سلیمانی ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه خاستگاه امام راحل(ره) استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، عنوان کرد: امروز انقلاب ما در همه بخش های زندگی فردی و اجتماعی ظهور و بروز دارد.

فرماندار ویژه میناب با ذکر این مطلب که امروز در شرایطی هستیم که آنچه با مشقت و با عزت به دست آورده ایم را بازگو می کنیم، گفت: آرمان و اندیشه انقلاب زنده است.

وی با بیان اینکه مهمترین دستاورد انقلاب تحقق خواسته صد ساله مردم بود که در این ۴۰ سال به تکامل رسید، افزود: اتحاد و همدلی نیاز امروز کشور است و همه باید هوشیار باشیم زیرا دشمنان به دنبال تفرقه هستند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار