خبرهای داغ:
با توجه به محبتی که سید حسن نصرالله به اهواز در زمینه تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی داشت، تصمیم بر آن شد تا دست نوشته‌هایی با شعار «یا سید المقاومه اهواز یکفی لتدمیر اسراییل» تهیه شود.
کد خبر: ۹۲۱۷۵۲۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام پشم فروش گفت: دست نوشته‌هایی با شعار «یا سید المقاومه اهواز یکفی لتدمیر اسراییل» در پاسخ به تمجید سید حسن نصرالله از اهواری ها تهیه شد.

طراحی پوستر قدردانی از سید حسن نصرالله


حجت الاسلام محمد پشم فروش، رییس اداره تبلیغات اسلامی اهواز، در گفت و گو با  رسا در اهواز، اظهار داشت: با توجه به محبتی که سید حسن نصرالله به اهواز در زمینه تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی داشت، تصمیم بر آن شد تا دست نوشته‌هایی با شعار «یا سید المقاومه اهواز یکفی لتدمیر اسراییل» تهیه شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اهواز با بیان اینکه دست نوشته‌های مذکور تهیه و در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در میان شرکت کنندگان توزیع شد، خاطرنشان کرد: این دست نوشته به زبان‌های عربی «یا سید المقاومه اهواز یکفی لتدمیر اسراییل»، فارسی «ای سید مقاومت، اهواز برای نابودی اسرائیل کافیست» و انگلیسی «'O' Master of resistance Ahwaz is enough to destroy Israel» تهیه شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه پوستر به همت یکی از طراحان انقلابی اهواز طراحی و چاپ شده است، گفت: استفاده از ابزار هنر یکی از روش‌های جذب مردم به ارزش‌های دینی است که هنرمندان انقلابی باید تلاش مضاعفی از خود نشان بدهند.

حجت الاسلام پشم فروش خاطرنشان کرد: این طرح در پاسخ به تمجید سید حسن نصرالله از مردم اهواز پس از تشییع باشکوه پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی، تهیه شده که کمک به انتشار آن، قطعا ضربه محکمی به رژیم منحوس اسراییل خواهد بود.

وی بیان داشت: همچنین در پی اعلام عزای عمومی از سوی رهبر انقلاب به مناسبت شهادت سردار سلیمانی، سه شب عزاداری «۱۳ تا ۱۵ دی ماه» رأس ساعت ۱۹ در مصلای امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها