خبرهای داغ:

اصلاح طلبان از بزک غرب تا تحریف تاریخ...!

سرکوب دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی، دفاعی، پزشکی، هسته‌ای و سایر حوزه‌ها»، «سیاه‌نمایی علیه نهادهای انقلابی» و تیره نشان دادن آینده نظام و انقلاب اسلامی...
کد خبر: ۹۲۱۷۵۲۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج، کیهان نوشت:روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد روز دوشنبه در یادداشتی به قلم پروانه سلحشوری نماینده پرحاشیه این طیف سیاسی در مجلس با عنوان «بازگشت به مردم» نوشت: «دهه ۵۰ اوضاع و شرایط در ایران بسیار خاص بود. به لحاظ اقتصادی ایران روی مدار رشد قرار گرفته بود و طبقه متوسط روز به روز رشد می‌کرد. این اوضاع سبب شد تا مطالبات دیگری نیز در جامعه ایجاد شود؛ مطالباتی که انقلاب اسلامی را بنا نهاد. براساس نظریه مازلو، زمانی که نیازهای اقتصادی برطرف شود و طبقه متوسط رشد پیدا کند، آن زمان است که جامعه نیازهایی نظیر آزادی بیان و آزادی پس از بیان را مطالبه می‌کند. این اتفاق در ایران نیز افتاد و قشر تحصیلکرده جامعه پرچمدار این آزادی‌خواهی شد. آزادی‌خواهی که در شعارهای انقلاب نیز بروز و ظهور یافت.»

اصلاح طلبان از بزک غرب تا تحریف تاریخ...!


سلحشوری در ادامه نوشت: «امروز مشکلات یکی پس از دیگری سر باز می‌کند و اگر امروز برای آنها راه‌حلی پیدا نکنیم، فردا عمیق‌تر می‌شوند. می‌گویند با مجلس نو مشکلات حل می‌شود؛ ولی چطور؟ راهکارها مشخص است و مانع حل مشکلات نیز مشخص، پس چطور می‌خواهند مشکلات را حل کنند... امروز شرایط به گونه‌ای است که گویی فقط یک جریان سیاسی می‌تواند در انتخابات حضور داشته باشد و فقط آنان هستند که صلاحیت‌های مدنظر شورای نگهبان را دارند. همین ردصلاحیت‌ها و تنگ کردن فضا سبب شد تا بسیاری از نخبگان از ورود به عرصه مدیریت و تصمیم‌گیری در کشور باز بمانند.»
گفتنی است «سرکوب دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی، دفاعی، پزشکی، هسته‌ای و سایر حوزه‌ها»، «سیاه‌نمایی علیه نهادهای انقلابی» و «تیره نشان دادن آینده نظام و انقلاب اسلامی» از ثابت‌ترین کارکردهای این جریان سیاسی در کنار بزک غربی‌ها بویژه آمریکا بوده که ظاهراً بزک رژیم منحوس و منفور پهلوی و تحریف تاریخ نیز به کارویژه آنها اضافه شده است. از سوی دیگر ارائه آمار مخدوش از وضعیت اقتصادی ایران زمان پهلوی و ادعای اینکه «دهه ۵۰ اوضاع اقتصادی خوب بود» و «مردم نیازهای دیگری پیدا کردند که انقلاب کردند!» در حالی است که اتفاقاً در همین دهه 50 بود که با تنزل درآمد نفت و بی‌توجهی به وضع معیشت روستاییان و غفلت از کشاورزی، منجر به مهاجرت گسترده از روستا به شهر شد و فقدان امکانات و عدم بسترسازی لازم، بیکاری و فساد را افزایش داد و فقر و حاشیه‌نشینی و تبعیض را به دنبال داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار