خبرهای داغ:
ایهود اولمرت نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با اشاره به توطئه معامله قرن، محمود عباس را تنها شریک حقیقی "صلح" دانست و از تلاش های نتانیاهو نخست وزیر این رژیم برای به حاشیه راندن عباس انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۲۱۷۵۵۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

  به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شبکه العالم، ایهود اولمرت نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با اشاره به توطئه معامله قرن، محمود عباس را تنها شریک حقیقی "صلح" دانست و از تلاش های نتانیاهو نخست وزیر این رژیم برای به حاشیه راندن عباس انتقاد کرد.

محمود عباس شریک واقعی

 

اولمرت که بین سالهای 2006 تا 2009 نخست وزیر این رژیم بود با استقبال از طرح رئیس جمهور آمریکا موسوم به معامله قرن آن را زمینه ساز اضافه شدن سرزمین های جدید کرانه باختری به رژیم صهیونیستی عنوان کرد اما همزمان معتقد است که هر مذاکره سازش به رهبر "معتدل" مانند عباس نیازمند است.

وی افزود: اجرای مذاکرات ممکن است وقت گیر باشد اما در نهایت صورت خواهد پذیرفت و شریک "اسرائیل" در این مذاکرات قطعا محمود عباس خواهد بود.

صحبت های اولمرت در حالی مطرح می شود که محمود عباس بعد از اعلام طرح معامله قرن به شدت از آن انتقاد کرده بود.

گفتنی است محمود عباس رئیس فعلی تشکیلات خودگردان سال 2005 بعد از وفات یاسر عرفات جایگزین وی شد اولمرت را "دوست عزیز" معرفی کرد و گفت دست خود را به سوی مردم صهیونیست دراز می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها