مردم میبد در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری گسترده داشتند

مردم شهید پرور و انقلابی میبد با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن میثاقی دوباره با امام راحل و شهیدان در ادامه راه آن‌ها و تحقق آرمانهایشان بستند.
کد خبر: ۹۲۱۷۶۰۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، مردم هر یک با توجه به اعتقادات خود در راهپیمایی حضور یافته و حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب نشان دادند.
بی بی شیری خواهر حسن شیری گفت: من در چهل و یکمین سالگرد انقلاب آمده‌ام تا مشت محکمی به دهان آمریکا بزنم و از خون شهید حاج قاسم سلیمانی دفاع کنم.
وی افزود: انقلاب برای همه خوب بوده و همه پشتیبان و حمایت کننده انقلاب هستیم.
علی زارع ده آبادی گفت: من به خاطر عشق به دین، رهبر، کشور و انقلاب که برای آن زحمت زیادی کشیده‌شده در راهپیمایی شرکت کرده‌ام.
وی که ۶۲ سال سن دارد افزود: از سال ۴۲ تا به حال مردم حضور داشته اند و همچنان به کوری چشم آمریکا حضور خواهند داشت.
طاهره دهقانی با هدف پیروی از فرمان رهبر انقلاب، ادامه راه شهیدان و آزادی قدس در راهپیمایی حضور یافته‌است.
وی افزود: ۵۷ سال سن دارم و از زمان شروع انقلاب در راهپیمایی‌ها شرکت داشته‌ام و هر کس بصیرت داشته‌باشد خود به یفین می‌رسد که این انقلاب باید می‌شد، چون همیشه کشور‌های دیگر و راس آن‌ها آمریکا برکشور ما حاکم بودند و الان هم برجام راه می‌اندازند و در ظاهر اظهار دوستی می‌کنند.
فاطمه برزگر که دوران پس از انقلاب را تجربه کرده گفت: به راهپیمایی آمده ام تا انتقام خون شهیدان را بگیرم و به آمریکا نشان دهم که ما مردمی متحد هستند.
وی با اشاره به اینکه به برکت انقلات زمینه فعالیت برای همه مهیا است و مردم با رعایت مقررات و عرف جامعه مشکلی در این ارتباط ندارند.
ناصر فلاح یخدانی ۶۰ ساله هم گفت: ما آمده ایم تا نشان دهیم ما پشتیبان رهبری هستیم و هیچگاه از نظام و رهبری جدا نمی‌شویم.
وی افزود: مردم به برکت انقلاب می‌توانند در زمینه‌های مختلف فعالیت داشته باشند و به استقلال مالی و متکی بودن به خود برسند همانطور که کشور ما در بیشتر زمینه‌ها به خود متکی است.
کارشناس مسائل سیاسی هم گفت: دوست و دشمن اعتراف می‌کنند که انقلاب‌های اسلامی ما انقلابی بی نظیر است و برکاتی که تا به حال داشته و دارد همه الهی است.
حجت‌الاسلام محمدهادی بهشتی‌پور افزود: انقلاب ما هر روز گسترده‌تر و عالم‌گیر‌تر می‌شود، چون این انقلاب به دست امام بر اساس وظیفه دینی شروع شده‌است.
وی تصریح کرد: امام با طرز تفکر خودش مردم را به میدان آورد و انقلاب به صورت مردمی به پیروزی رسید.
مرکز شهرستان ۱۰۵ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات