در چهلمین ویکمین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ، مردم ولایت مدار وهمیشه درصحنه بهاباد با حضور حماسی وبا شکوه خود در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.
کد خبر: ۹۲۱۷۶۱۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد ، مردم ولایت مدار بهاباد با حضور در صحنه با شكوه راهپیمایی 22 بهمن ، با مشت های گره كرده فریادهای ضد استكباری سر دادند و عزت و اقتدار ایرانیان را به رخ جهان كشیدند .
حضور نسل های مختلف جامعه در كنار یكدیگر صحنه های از حماسه حضور را به تصویر كشیده كه ملت ایران در هر شرایط و زمانی از آرمان های انقلاب اسلامی حراست خواهند كرد و این انقلاب به نسل و یا دوره خاصی تعلق ندارد.
بهابادیها ، از مرد و زن ، پیر و جوان، كودك و خردسال با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال ثابت كردند كه انقلاب و پیروزی آن، نمادی برای اتحاد ، انسجام و عاملی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی است.
در طول مسیر راهپیمایان با سر دادن شعار هیهات من الذله و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، آمادگی خود را برای تقدیم جان در راه اسلام اعلام كردند.
برخی از ارگان ها و سازمان های مردم نهاد با ایجاد ایستگاه های صلواتی، از جمعیت حاضر در راهپیمایی با گل و شیرینی پذیرایی می كردند.
درپایان قطعنامه راهپیمائی قرائت و با تکبیر مورد تائید حاضران قرار گرفت .
ارسال نظرات