خبرهای داغ:
سردار فدوی در تبریز:

مهم ترین شاخصه سردار سلیمانی انجام تکلیف بود

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهم ترین شاخصه شهید سردار سلیمانی را انجام به تکلیف عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۱۷۶۷۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی فدوی در آیین اربعین سردار سلیمانی در تبریز گفت: شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب امام(ره) بود که خود به مکتب تبدیل شد، باید مشخصه‌های این مکتب را شناخت که اصلی ترین مشخصه سردار سلیمانی، انجام تکالیف الهی بود.

وی ادامه داد: می‌شود مثل شهید سلیمانی و شهید باکری به تکلیف الهی خود عمل کرد و مثل آن ها شد حتی بالاتر، حضرت سلمان به مرتبه‌ای رسید که جز اهل بیت (ع) شد.

سردار فدوی اضافه کرد: ما در انجام برخی تکالیف خود جان‌ها داده‌ایم و شهید تقدیم کردیم ولی در برخی تکالیف که نیاز به جان دادن نیست به تکلیف الهی عمل نکردیم، در مسائلی چون اقتصاد بر اساس قاعده دشمنان عمل کردیم. اگر همگی مثل شهید سلیمانی عمل کنند، عنایت بی حد خداوند شامل همه می‌شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به پیروزی انقلاب، افزود: بیش از ۴۱ سال است که انقلاب اسلامی در سرتاسر کشور و دل‌های مردمان مسلمان منطقه سایه افکنده و برکات بی انتهای خود را گسترده است.

سردار فدوی بیان کرد: یکی از مشخصه‌های خاص انقلاب اسلامی و امام(ره) این بود که دل‌های بیشماری را بیدار کرد و دلدادگان انقلاب اسلامی پرورش داده شده و عظمت یافته و خود مکتب شدند.

فدوی در خصوص دشمنان انقلاب اسلامی نیز گفت: خبیثان عالم و شیطان بزرگ برای دشمنی با انقلاب اسلامی حتی یک لحظه را هم از دست نداده‌اند اما به دلیل نیرویی که در جوانان و ملت ما به وجود آمده، نتوانستند حتی در یک مورد پیروز شوند.

وی ابراز داشت: در این راه ستارگان درخشانی از جمله شهیدان باکری‌ها و تجلایی ها نقش بازی کرده و عظمت آفریده‌اند. اگر در مسیر حرکت به تکالیف الهی خود عمل کنیم، وعده الهی برای پیروزی تخلف ناپذیر است و این قاعده در طول ۴۱ سال از انقلاب اسلامی جاری بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها