خبرهای داغ:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه امام جمعه، رئیس بنیاد و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی با خانواده‌ شهیدان تقی و ابوالفضل جامکلو دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۱۷۶۹۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی امام جمعه شهر، بهرامعلی کشاورزقاسمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی با خانواده‌ شهیدان تقی و ابوالفضل جامکلو دیدار کردند.

در این دیدار، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز به برکت مجاهدت‌های شهدا و صبر و مقاومت والدین شهداست که ما در آرامش و امنیت زندگی می‌کنیم.

آقامحمدی با بیان اینکه والدین شهدا اسوه‌های واقعی صبر و ایثار هستند، بیان کرد: آنها با تقدیم فرزندان عزیزشان نقش بسزایی در اعتلای انقلاب اسلامی ایفا کردند که فداکاری‌های آنها تا ابد در تاریخ ایران باقی ماند.

وی افزود: والدین شهدا با داشتن تقوا و روحیه ایثار و گذشت توانستند فرزندانی مومن تربیت کنند که در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌های بی‌نظیری را بیافرینند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: شهدا با گذشتن از تعلقات دنیوی و بزرگترین سرمایه خود که جان‌شان بود در مقابل دشمنان شجاعانه ایستادند و آنها را از میهن اسلامی بیرون راندند.

گفتنی است: در این دیدار، مسئولان به رسم یادبود با اهدای هدایایی از مقام والای خانواده‌ شهیدان تقی و ابوالفضل جامکلو تجلیل کردند.

 

1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها