خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا به شاخصه های انتخاب اصلح در انتتخابات اشاره و تاکید کرد: مردم باید کسانی را به مراکز تصمیم گیری نظام بفرستند که علاوه بر داشتن علم و آگاهی، دلسوز نظام و انقلاب و پاسدار آرمان های والای امام راحل و خون شهدا، ایستادگی و مقاومت در جبهه معاندان، تلاش در جهت عزت نظام اسلامی و هیچ زاویه ای با ولایت فقیه نداشته باشد.
کد خبر: ۹۲۱۷۷۱۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

 خلیل شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هدف دشمن و استکبار را از طرح نفوذ، ایجاد خدشه در اصل و هویت انقلاب دانست.

وی با بیان اینکه نفوذ دشمن منحصر به انتخابات نیست، گفت: انتخابات می تواند یکی از عرصه های نفوذ دشمن به حساب آید و از طریق نفوذ در تصمیم گیری است و اینکه مراکز مهم و تصمیم ساز این نظام به دست افرادی بیفتد که هویت دیگری غیر از انقلاب اسلامی برای آن ترسیم کنند و مکتب و آرمان های والای امام راحل در فکر و ذهن این افراد نباشد این همان جریان نفوذ است که امروز یکی از دغدغه های اصلی رهبر معظم انقلاب است.

شریفی افزود: ایران اسلامی نیز مانند سایر انقلاب ها از خطر نفوذ، مصون نیست که اگر هوشیاری، هوشمندی و ولایتمداری و ولایت پذیری را نداشته باشیم این انقلاب در معرض تحریف و تهدید قرار خواهد گرفت.

عضو شورای تامین جلفا، هوشیاری و فراموش نکردن دشمن، اتخاذ مواضع صریح انقلابی، مایوس کردن دشمن از طریق قوی شدن، ناامید کردن دشمن از طریق بیداری ملت، مستحکم کردن پایه های انقلاب و فکر انقلابی، حفظ یکپارچگی و دوری از حاشیه سازی و دوری از تصمیم گیری در نقشه دشمن را از مهم ترین راهبردهای مقابله با نفوذ از دیدگاه مقام معظم رهبری عنوان کرد.

شریفی به شاخصه های انتخاب اصلح در انتتخابات اشاره و تاکید کرد: مردم باید کسانی را به مراکز تصمیم گیری نظام بفرستند که علاوه بر داشتن علم و آگاهی، دلسوز نظام و انقلاب و پاسدار آرمان های والای امام راحل و خون شهدا، ایستادگی و مقاومت در جبهه معاندان، تلاش در جهت عزت نظام اسلامی و هیچ زاویه ای با ولایت فقیه نداشته باشد.

ارسال نظرات