خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا به انتخابات مهم کشور اشاره و بیان کرد: آنچه مهم است ورود افراد اصلح به میدان انتخابات و همچنین حضور حداکثری ملت ایران در پای صندوق های رای می باشد که چشم دشمنان را کور می کند.
کد خبر: ۹۲۱۷۷۱۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت در جمع مردم نمازگزار مسجد صاحب الزمان (عج) جامع جلف، با تقدیر و تشکر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، با بیان اینکه تفرقه افکنی مهمترین تلاش دشمنان در آستانه انتخابات است بیان داشت: دشمن در تلاش است تا در آستانه انتخابات مسایلی را ایجاد کند که وحدت ما را از بین ببرد.

وی به انتخابات مهم کشور اشاره و بیان کرد: آنچه مهم است ورود افراد اصلح به میدان انتخابات و همچنین حضور حداکثری ملت ایران در پای صندوقهای رای می باشد که چشم دشمنان را کور می کند.

حجت الاسلام صمددوخت با تاکید بر هوشیاری ملت ایران در برابر پروژه نفوذ دشمن، گفت: دشمنان نظام تلاش گسترده ای برای ورود به ایران اسلامی و فروپاشی انقلاب ملت ایران بکار می گیرد و این بصیرت عاشورایی ملت بزرگ ایران است که راه نفوذ دشمن را سد کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان افزود: حافظه تاریخی ملت ایران به خوبی گواهی می دهد ملت غیرتمند و انقلابی با تمسک به ولایت خود در شرایط و مقاطع مختلف تاریخی برای دفاع از انقلاب و آرمان های والای امام راحل، مقام معظم رهبری، انقلاب و خون شهدا به تکلیف خود عمل کرده اند.

ارسال نظرات