رئیس دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی در تنکابن گفت::در جنگ بین حق و باطل، سازش و مذاکره نداریم.
کد خبر: ۹۲۱۷۷۱۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار احمد وحیدی  رئیس دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و وزیر اسبق دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در مراسم اربعین سپهبد شهید سردارقاسم سلیمانی و همرزمانش در مصلی شهید بهشتی تنکابن گفت:استکبار ۲۰۰ سال در منطقه و ۴۰۰ سال در در نابودی دین ومذهب تلاش کرد، اما انقلاب توسط مردی حکیمی فرزانه، سیاستمداری انقلابی که فرمود: ه بودند ولله در عمرم از چیزی نترسیدم بزرگترین انقلاب مردمی جهان را به نام اسلام مجدداً به زندگی انسان‌ها برگرداند معنویت، اخلاق و کرامت انسانی را احیاء کرد.

سردار وحیدی با اشاره به اینکه  امام راحل شور ونشاط انقلابی را دیگر نه در ایران، بلکه به ملت‌های مسلمان در جهان بخشید، افزود: انسانیت دوباره وارد حیات بشری شد و ملت ومردم را بعد ۲۰۰ سال از اسارت در چنگال انسان‌های ظالم، دیکتاتور و مزدور بیگانه نجات داد و ملت وکشور را از قعر به اوج رساند.

 رئیس دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه انقلاب در همه شئون اجتماع نه فقط سیاسی و فرهنگی انسان‌ها را با جهان بینی توحیدی  در جهان آشنا کرد ادامه داد:در بیشتر کشور‌ها نام کودکان تازه متولد شده را روح الله نامیدند این انقلاب انقلابی در باطن انسان‌ها ایجاد کرد و انسان مؤمن وخداپرست و آرمانگرا محصول انقلاب بزرگ شد این انقلاب بند‌های وابستگی به جریان انحراف و کفر آمیز را قطع کرد.

سردار وحیدی با تصریح بر اینکه انقلاب معنویت را وارد حیات بشری کرد، اضافه کرد:‌انقلاب با همه جریانات شیطان صفت مقابله کرد استکبار زنگ خطر را احساس کرد تمام رشته هایشان را انقلاب برباد داد و دیگر نمی‌توانند براساس چارچوب‌های ذهنی به مقابله با انقلاب برخیزند از شرق وغرب عالم توطئه‌ها یکی پس از دیگری، آنچنان زیاد است که یکی از آن‌ها برای سرنگونی یک کشور کافی بود شکل دادند اعم از چندین کودتا، تجزیه طلبی، جنگ تحمیلی ۸ ساله و فشار اقتصادی به مردم تا به انقلاب پشت کنند.

وزیر اسبق دفاع در همین رابطه توضیح داد:‌استکبار نوید فروپاشی جمهوری اسلامی را در سال‌های اول پیروزی میداد، اما یک مبارزه بی امان  بین جمهوری اسلامی در مقابل آمریکای جنایتکارآغاز شد واین مبارزه ۴۱ سال ادامه پیداکرد.

سردار وحیدی انقلاب اول را انقلاب علیه استبداد دانست و یادآور شد:‌انقلاب دوم علیه آمریکا که تا ۴۰ سال ادامه پیدا کرد، انقلاب سوم و مرحله سوم که با شهادت سردار سلیمانی رخت بربستن آمریکا از صحنه منطقه در دستور کار است.

 رئیس دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی در ادامه با اشاره به شهادت حاج قاسم گفت:‌شهید سلیمانی پرورش یافته دامان امام ورهبری بود. او مردی وارسته، انسانی فداکار، مجاهدی بزرگ که دنیا وحتی دشمن در برابر قدرت او سر تعظیم فرود آورد.

سردار وحیدی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی دچار سرگردانی است، افزود: شهید سردار سلیمانی داعش را به زباله دان تاریخ افکند لذا با شهادتش محور مقاومت را آبیاری کرد و جبهه مقاومت علیه استکبار شکل داد.

وزیر اسبق دفاع با تاکید براینکه  انقلاب ما زنده است، چون مردانی مثل شهید سلیمانی تربیت کرد، گفت:در مرحله سوم انقلاب در مقابل بزرگترین قدرت مادی ایستاده است تا پشت استکبار را بخاک بمالد.

سردار وحیدی با اشاره به سیلی موشکی سپاه به عین الاسد ادامه داد: فرزندان ملت با خواست ملت ضربه گیج کننده‌ای به پایگاه آمریکا زدند و  غربی‌ها جرأت حرف زدن ندارند.

 رئیس دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه این ملت چنان قدرتی دارد که از کسی نمی‌ترسد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی  برهمه افکار منحرف غرب غالب است.

وزیر اسبق دفاع   با تاکید براینکه در جنگ بین حق وباطل، سازش ومذاکره نداریم بیان کرد:شمشیر حق همیشه پیروز است انقلاب ما در جهان یکتاست و ما هیبت آمریکا را شکستیم.

سرداروحیدی در پایان با بیان اینکه جنگ امروز جنگ اراده هاست، تاکید کرد:سیلی به آمریکا حضور ۵۰ میلیونی در کشور ایران و سایر کشور‌ها در تشییع پیکر شهید و حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و خصوصاً حضور آگاهانه در انتخابات مجلس است.  


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها