به همت حوزه ۷۱۴ کوثر و مدرسه آسیه و عطیه شهر تنکمان؛

مراسم یادواره شهدا به مناسبت چهلمین روز آسمانی شدن سردار سلیمانی برگزار شد

مراسم یادواره شهدا به مناسبت چهلمین روز آسمانی شدن سردار سلیمانی و همچنین گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مدرسه شهر تنکمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۷۷۳۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به همت حوزه ۷۱۴ کوثر ناحیه نظرآباد، یادواره شهدا با حضور خانواده های معظم شهدا با مداحی آقای سرایی و مراسم گرامیداشت به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب با سخنرانی آقای نیازی در مدرسه ی آسیه و عطیه بخش تنکمان برگزار شد.

برادر نیازی از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم گفت: سردار قاسم سلیمانی نه یک فرد بلکه یک مکتب است. زمان قبل از انقلاب وقتی امام را دستگیر کردند اول حکمش اعدام بود و بعد با فشار مردم و علما حکم اعدام کنار گذاشته شد. به امام گفته شد با کدام سربازانت در مقابل رژیم طاغوت مقابله خواهی کرد امام فرمود: سربازان من در دامان مادرانشان هستند. سردار قاسم سلیمانی یکی از همان سربازان در قنداق آن زمان بود که در انقلاب و جنگ، حدود ۲۱ سال داشت. مکتب سلیمانی همان راه شهداست و دختر و پسر ندارد.

وی خاطر نشان کرد: چهره هایی وجود دارند که ما آنان را شهدا مینامیم وبا افتخار یادشان میکنیم، سر مزارشان میرویم و فاتحه ای نثارشان میکنیم، اما این فقط صورت قضیه است، اینکه شهدا چه کسانی بودند و چه کردند و چرا شهید شدند اصل است.

یادگار هشت سال دفاع مقدس در پایان افزود: انتخاب شهدا اتفاقی نیست. مکتب سلیمانی، مکتب شهدا ست و این مسیر یک مسیر بیشتر ندارد که آن مسیر معنویت و ارتباط با خدا و و اطاعت از دستورات شرعی است. اهمیت به نماز و ارتباط با قرآن از اخلاق کاربردی و موثر شهداست.

حضور گروه های سرود و خواندن میثاق نامه و قدردانی از خانواده شهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

خبرنگار بسیجی: زارع دار

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار