امام جمعه فارسان در آئین بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای گرانقدر شهرستان فارسان گفت:جنایتکاران تروریست باید تاوان جنایت خود را با خروج از منطقه بدهند.
کد خبر: ۹۲۱۷۷۴۱
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن چهلمین روز از درگذشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره این شهید و شهدای شهرستان فارسان در بیت الزهرا  برگزار گردید.

در این برنامه که با حضور پرشور مردم بصیر و شهید پرور و همچنین جمعی از خانواده های شهدا برگزار شد، امام جمعه فارسان با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا می تواند موجب شود که ما در مسیر مقاومت ثابت قدم بمانیم ، گفت: یکی از گام‌هایی که در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برداشته شده است برگزاری یادواره هایی با مضامین انقلابی است .

وی افزود: نوجوانان و جوانانی که با میادین جبهه و جهاد، بیگانه  هستند و تصور عینی از وقایع دوران دفاع مقدس ندارند، حضور در یادواره شهدا می‌تواند آنها را با فضای آن دوران آشنا کرده و زمینه فرهنگ ایثار و شهادت را فراهم آورد.

حجت الاسلام ملک پور در ادامه گفت: شهدا با شناخت کافي از راهي که انتخاب کرده اند به جبهه ها رفتند و با پيروي از ولي فقيه و با باوري که داشتند جان شيرين خود را تقديم انقلاب کردند.

امام جمعه فارسان خاطرنشان کرد: شهدا در راه استمرار کلمه الله از هيچ چيزي دريغ نکردند و امروز ما باقي مانده ايم و بايد همان راه را ادامه دهيم و با تبعيت از رهبري در صحنه هاي حساس اين انقلاب حضور فعال داشته باشيم.

وی در پایان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نمادی از اقتدار برای کشور ما بود و هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند جای خالی این شهید را در بین ما پر کند؛ اما آمریکائیها به خوبی فهمیده اند که با شهادت این شهید بزرگوار راه و مسیر ما عوض نخواهد شد و این جنایتکاران تروریست باید تاوان جنایت خود را با خروج از منطقه بدهند.

ارسال نظرات