خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: از حضور پرشور و مقتدرانه قشرهای مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان هندیجان در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن و مراسم چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در حفظ و صیانت از دستاورد های و اهداف انقلاب و امام راحل و شهدا در صحنه حاضر بودندتقدیر و تشکر می شود.
کد خبر: ۹۲۱۷۷۶۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:پیروزی انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت ها و ایثار های امام راحل و مردم خدا جوی بود که با تمام سختی ها در مقابل ستم های رژیم پهلوی ایستادگی نمودند و دست استکبار جهانی آمریکای تروریست رااز مملکت ایران اسلامی برای همیشه قطع نمودند.

 

وی افزود: مردم شریف و بزرگوار شهرستان هندیجان همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن حضوری چشم گیر داشتند و با فریادهای الله اکبر و مرگ بر آمریکا و اسرائیل، از انقلاب اسلامی با پیروی از ولایت فقیه اعلام حمایت و پشتیبانی نمودند و بر ادامه راه امام و شهدا تاکید داشتند.

 

وی بابیان مراسم چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: از حضور انقلابی مردم هندیجان در مراسم چهلمین روز از شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش تقدیر و تشکر می شود و ادامه راه این شهید والامقام تا آخرین نفس و قطره از خون با پیروی از ولایت فقیه ادامه دارد‌.

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: مردم وبسیجیان قدرشناس هندیجان به عنوان یک مرزبان آماده هر گونه جان فشانی در دفاع از انقلاب هستند و هیچگاه اجازه تهدید یا تجاوزی را به دشمنان اسلام نخواهد داد .

وی بااشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد : مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان هندیجان همانند گذشته با شور و اشتیاق درپای صندوق های رای می روند ودر انتخابات شرکت می کنند و با ایمانی راسخ به ندای مقام معظم رهبری لبیک می گویند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها