عیادت از بیماران بستری در بیمارستان تامین اجتماعی یزد

در آخرین روز از روزهای یادمان پیروزی انقلاب اسلامی، مدیران درمان و بیمه تامین اجتماعی استان یزد به همراه سرپرست بانک رفاه کارگران و مسؤولان خانه کارگر از بیماران بستری در بیمارستان شهدای کارگر عیادت کردند.
کد خبر: ۹۲۱۷۷۸۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر حسین حاجی صادقی زاده رییس بیمارستان شهدای کارگر در جریان این بازدید ضمن اشاره به ضریب اشغال بالای تخت های بیمارستان و رضایت بیماران از روند خدمت رسانی به برخی از آمارها گفت: علیرغم کیفیت بالای خدمات درمانی در این بیمارستان، با توجه به گذشت قریب به ربع قرن از فعالیت بیمارستان نیاز به نوسازی بخشها بویژه در بخشهای تاسیساتی به شدت احساس می شود.

وی اضافه کرد: در ماه های پایانی سال مبلغ 13میلیارد تومان جهت بهسازی و نوساری بخشها در طرح هتلینگ اختصاص یافته است که برنامه ریزی لازم ا در نظر گرفتن اولویتها انجام شده است و در روزهای آینده شاهد آغاز عملیات بهسازی خواهیم بود.

رئیس بیمارستان شهدای کارگر ادامه داد: برای انجام عملیات عمرانی ناگزیر به تعطیلی کامل برخی بخشها هستیم و تلاش می شود در سریعترین زمان ممکن انجام و کمترین مشکل در روند خدمت رسانی ایجاد شود.

در این مراسم همچنین ضمن بازدید از نمایشگاه انقلاب در بیمارستان شهدای کارگر با عیادت از بیماران و تقدیم شاخه گل و تبریک ایام پیروزی انقلاب ار آنها دلجویی شد.

ارسال نظرات