دومین همایش کشوری نغمه سرایان اهل سنت در شهر سنندج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۱۷۷۸۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

به گزارش سرویس بسیج مداحان کشوری خبرگزاری بسیج،  دومین همایش نغمه سرایان اهل سنت با هدف‌ ایجاد وحدت و همدلی، پرداختن به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در راستای تمدن نوین اسلامی، شناسایی و معرفی استعدادهای نهفته در حوزه شعر، نغمه سرایی و گروه‌های همخوانی و مدیحه سرایی برای رسیدن به هدف مشترک و استفاده بیشتر از آواها و نغمه‌و شناسایی استعدادهای اهل سنت برگزار می‌شود.

در این همایش که 28 بهمن در شهر سنندج برگزار خواهد شد جمعی از نغمه‌سرایان، دف نوازها و فعالین این عرصه به مدت یک روز گردهم خواهند آمد.

این همایش با حضور مولوی محمداسحاق مدنی نایب رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب، ماموستا رستمی نماینده مردم شریف استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج و آیت‌الله حسینی شاهرودی نماینده مردم شریف در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان اجرا می‌شود.

شایان ذکر است: این برنامه به همت سازمان بسیج مداحان کشور، سپاه بیت المقدس کردستان مجمع جهانی تقریب  مذاهب اسلامی، دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، دفتر امام جمعه سنندج ، صداو سیمای مرکز کردستان، اداره کل تبلیغات اسلامی، بنیاد ‌شهید و امور ایثارگران و حوزه هنری  برگزار می گردد.

 

ارسال نظرات