خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: خون شهید سلیمانی و همرزمان نیز با ایجاد انسجام و همگرایی در دفاع از جبهه ملی رویش‌های جدیدی را برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به همراه داشته است.
کد خبر: ۹۲۱۷۷۹۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، سردار مجتبی فدا در مراسم بزرگداشت شهید مدافع امنیت روح الله بابایی در روستای حسن‌رباط اظهار کرد: خون شهدا همواره انسجام، وحدت و همگرایی ملی را به همراه داشته و خون شهید سلیمانی و همرزمان نیز با ایجاد انسجام و همگرایی در دفاع از جبهه ملی، وحدت دو ملت ایران و عراق با وجود شایعه پردازی‌ها و مصوبه‌جدید پارلمان عراق مبنی بر خروج آمریکاییان، رویش‌های جدیدی را برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به همراه داشته است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) افزود: توطئه آمریکا و ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی چیزی جز سیلی‌های پیاپی برای آمریکا به ارمغان نداشته است.

وی گفت: شاهد مشکلات معیشتی اقشار کم برخودار بوده و منکر نارسایی‌های مدیریتی و گرانی‌ها نیستیم، تنها راه برون رفت از مشکلات، مجلسی انقلابی یاری رسان مردم ستمدیده است.

سردار فدا ادامه داد: اولین سیلی هدف موشکی قرار دادن پادگان عین الاسد دومین سیلی حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی بود و سومین سیلی مشارکت با شکوه در انتخابات دوم اسفند و انتخاب مجلسی قوی و انقلابی نیز در راه است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی در قدرت نظامی، توان بازدارندگی و برد خط موشکی قوی بوده و در بعد اقتصادی تنها یک مجلس قوی معضلات و نارسایی‌ها را حل، وابستگی اقتصادی را قطع و بنیان‌گذار استقلال و خودکفایی خواهد بود.

روستای حسن رباط از توابع بخش میمه شهرستان شاهین شهر و میمه در استان اصفهان با جمعیت هزارو ۷۰۰ نفر در دوران دفاع مقدس هفت شهید تقدیم جمهوری اسلامی کرده و هشتمین شهید آن روح‌الله بابایی از شهدای مدافع امنیت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها