حجت الاسلام رضایی در جمع بسیجیان جونقان گفت:شهادت سردار سلیمانی نقطه آغازی بر پایان حضور آمریکا در منطقه است.
کد خبر: ۹۲۱۷۸۰۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، نشست بصیرتی با حضور جمعی از بسیجیان  در مسجد ولیعصر شهر جونقان برگزار شد.

در این نشست بصیرتی حجت الاسلام مسلم رضایی گفت: شهادت سردار سلیمانی و حوادثی که بعد از آن اتفاق افتاد یعنی سیلی موشکی ایران به آمریکائیها در عین الاسد که با اعلام رسمی جمهوری اسلامی ایران همراه بود تحولی مهم و تاریخ ساز را رقم زد.

وی افزود: پیش از آن آمریکائیها با وقاحت تمام اعلام کرده بودند که اگر ایران جبران کند و تلافی کند ما مراکز مهم ایران را مورد هدف قرار خواهیم داد؛ اما پس از آن در یک عقب نشینی کاملا آشکار از همکاری و مذاکره سخن به میان آوردند.

این کارشناس مسایل دینی و سیاسی ادامه داد: جدای از همه اتفاقات آمریکائیها حتی فکر این را هم نمی کردند که شهادت حاج قاسم سلیمانی بتواند اینچنین وحدت بین مردم و همینطور اینچنین نفرتی از آمریکائیها در بین ملت ایران و مردم منطقه ایجاد کند.

وی، شهادت سردار سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس و شهدای مقاومت را نقطه آغازی بر پایان حضور آمریکا در منطقه دانست.

حجت الاسلام رضایی در پایان عنوان کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و در قبال شهدا وظایفی داریم از جمله اینکه؛ انقلابی را که آنها با خون خود حفظ کردند ما با رای خود حفظ کنیم و نگذاریم افراد ناشایست و خائن به خون این شهدا در راس کار قرار گیرند.

ارسال نظرات