خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

ملت ایران در 41 سال گذشته همواره پشتیبان انقلاب بودند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در طول 41 سال گذشته همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بودند.
کد خبر: ۹۲۱۷۸۰۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در مراسم چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: مردم فهیم و انقلابی آذربایجان غربی در طول 41 سال گذشته همواره پشتیبان ولایت فقیه، اسلام و انقلاب بودند.

وی با بیان اینکه در صیانت از انقلاب و آرمان‌های اصیل آن بانوان انقلابی نیز سهم عمده‌ای داشتند، ادامه داد: در همه صحنه‌های حراست از ارزش‌ها چه در ستادهای پشتیبانی جنگ و غیره، بانوان حضور چشمگیری داشتند و عمده‌ترین نقش را زمانی ایفا کردند که همسران و فرزندان خود را به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام کردند.

این مسئول با بیان اینکه جشن 41 سالگی پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی و دهه فجر را پشت‌سر گذاشته‌ایم، ادامه داد: حضور باشکوه و میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اوج این حضور و اعلام پایداری نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ماه گذشته به دست دشمنان قسم‌خورده این ملت اشاره کرد و ادامه داد: ایشان به معنای واقعی کلمه تربیت شده مکتب امام خمینی(ره) بود و به معنای واقعی کلمه ولایتمدار بود و مزد او چیزی جز شهادت نمی‌توانست باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات