مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد، از رشد چشمگیر ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیمه شدگان این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۷۸۴۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
 

وی گفت: با پیگیری مستمر و تلاش شبانه روزی کارکنان مجموعه درمان، در بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی یاسوج توانستیم در سال 97 رتبه دوم و در سال 98 رتبه اول را کسب نمائیم.

دکتر اکبری اظهار داشت: بیمارستان شهدای گمنام دارای بخشهای اورژانس، جراحی عمومی، زنان و زایمان، ارتو.پدی، چشم پزشکی، ccu ،icu  ،nicu و سی تی اسکن است.

دکتر اکبری خرید تجهیزات جدید و پیشرفته در دو سال اخیر برای بیمارستان شهدای گمنام و مراکز تابعه را قریب به 30 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: تجهیزات خریداری شده برای مراکز درمانی طی دو سال،  در سی سال گذشته بی سابقه بوده است. 

وی ادامه داد: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، یک بیمارستان 64 تختخوابی در یاسوج، دو پلی کلینیک تخصصی در یاسوج و گچساران و یک درمانگاه تخصصی در دهدشت دارد که روزانه قریب به 7500 نفر مراجعه را پذیرش می کنند.

دکتر اکبری گفت: با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات درمانی و پزشکی در کشور، خدماتی مطلوب و در خور شان به کارگران و بیمه شدگان و مردم این استان ارائه می شود و این امر موجب کسب بیشترین رضایتمندی شده است.

ارسال نظرات