خبرهای داغ:
حجت الاسلام هاشم الحیدری گفت: شهادت شهدای مقاومت در نهایت منجر به نابودی اسرائیل و اخراج آمریکا از منطقه خواهد شد که همان انتقام سخت است.
کد خبر: ۹۲۱۷۸۷۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقم، حجت الاسلام سید هاشم الحیدری معاون حشد الشعبی در مراسم اربعین شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس که در شبستان امام خمینی (ره) حرم کریمه اهل بیت (ع) برگزار شد، حاج قاسم سلیمانی را شهیدی زنده عنوان کرد و گفت: خون و راه شهید سلیمانی همیشه زنده است.

حجت الاسلام سید هاشم الحیدری اولین و مهمترین خصوصیت سردار سلیمانی را اخلاص نامید و افزود: سردار سلیمانی حتی در مأموریت‌های سخت و طاقت فرسای خود تنها برای خدا کار کرد.

او ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی فردی شجاع بود که از دشمنان هراسی نداشت و در خط مقدم تمامی جبهه‌ها فعالیت می‌کرد.

معاون حشد الشعبی عراق در بیان دیگر خصوصیات سردار سلیمانی، عنوان کرد: ایشان اهل صبر و استقامت و همچنین خستگی ناپذیر بود و این صفت چنان در ایشان بارز بود که فرماندهان جبهه مقاومت در عراق، لبنان و سوریه حاج قاسم را با این صفات می‌شناختند.

حجت الاسلام هاشم الحیدری با بیان اینکه سردار سلیمانی شخصیتی کاملاً اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اهل نظر و اهل تدبیر بود، تصریح کرد: شهید سلیمانی تنها در زمان اقامه نماز و دیگری زمان مواجه با فرزندان شهدا، خانواده شهدا و رزمندگان به خاک می‌افتاد.

سخنران حرم بانوی کرامت با اشاره به ترس آمریکا از سردار سلیمانی تصریح کرد: اعتقاد به ولایت فقیه از دیگر صفات بارز این سردار بزرگ اسلام بود.

معاون حشد الشعبی با بیان اینکه خدمات این شهید بزرگوار مرز جغرافیایی نداشت، بیان کرد: شهید سلیمانی به تمامی جوامع اسلامی و ملت‌های مظلوم کمک می‌کرد.

او ادامه داد: قدرت سپاه قدس در موشک و سلاح نیست بلکه اعتقاد، معنویت و شجاعت آن‌ها قدرت اصلی این سپاه است.

حجت الاسلام هاشم الحیدری شهادت شهید سلیمانی را نقطه‌ای عطف در عصر غیبت دانست و افزود: شهادت ایشان در نهایت منجر به نابودی اسرائیل و اخراج آمریکا از منطقه خواهد شد که همان انتقام سخت است.

معاون حشد الشعبی بیان کرد: فقیه اهل بیت (ع) کسی است که وارث بصیرت، شجاعت و اراده اهل بیت (ع) باشد که تمامی این صفات در رهبری وجود دارد که توانست بلافاصله بعد از ترور حاج قاسم سخن از انتقام سخت بزند.

حجت الاسلام هاشم الحیدری با تأکید بر اینکه امنیت با خون به دست می‌آید، افزود: شماره معکوس نابودی اسرائیل با شهادت این عزیزان آغاز شده و انتقام سخت به زودی به وقوع خواهد پیوست.

او با بیان اینکه آمریکا، اسرائیل و عربستان به دنبال نابودی ولایت فقیه هستند، تصریح کرد: دشمنان هیچ گاه به هدف خود نخواهند رسید، زیرا نعمت ولایت چنان بزرگ است که توانسته امنیت و آزادی را برای ملت ایران و دیگر ملت‌ها به ارمغان بیاورد.

معاون حشد الشعبی با اشاره به فرامین رهبری در رابطه با خروج آمریکا از منطقه، افزود: قیمت خون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانش نابودی اسرائیل و اخراج آمریکا است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها