خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

شهادت سردار سلیمانی، محبوبیت ایشان را در جهان افزایش داد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: شهادت سردار سلیمانی، محبوبیت ایشان را در جهان افزایش داد به طوری که امروزه بیش از پیش رشادت‌ها و جسارت‌های ایشان در بین ملت‌ها بازگویی می‌شود.
کد خبر: ۹۲۱۷۸۷۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نقده، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده‌سرایی امروز در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در نقده برگزار شد، اظهار کرد: ما باید از سردار سلیمانی درس چگونه زیستن، اعتماد نکردن به دشمن و آزادمردانه ایستادن را بیاموزیم، بنابراین به معنای واقعی کلمه سبک زندگی و سلوک ایشان یک مکتب بود.

وی با بیان اینکه همگی ما باید تلاش کنیم که راه مقاومت را تا نابودی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی ادامه دهیم، اضافه کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از این پس یکی از برجسته‌ترین، عزیزترین و پرآوازه‌ترین نام‌ها در منطقه خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه به واسطه الگو قرار دادن این بزرگمرد این نماد برجسته و ماندگار، دست از مقاومت برنمی‌داریم تا انتقام خون شهدای مقاومت را بگیریم، خاطرنشان کرد: شهید سردار سلیمانی نماد برجسته مقاومت و ایستادگی بوده و بزرگترین اسطوره برای مبارزه با استکبار محسوب می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به پشیمانی دشمن از به شهادت رساندن سردار مقاومت، اضافه کرد: شهادت سردار موجب افزایش محبوبیت او میان مردم ایران و منطقه شد همچنین افزایش تنفر از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را شاهد شدیم، که همین موضوع طومار آنها را درهم خواهد پیچید.

وی اضافه کرد: در حال حاضر دشمن برای رسیدن به نقطه پایان، شتاب بیشتری دارد و از طرفی شهادت سردار سلیمانی موجب گسترش لشکر مقاومت در سطح منطقه می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه، با زدن پایگاه‌های آمریکایی به دنیا اعلام کردیم که آمریکا باید منطقه غرب آسیا را ترک کند، اظهار داشت: به حول و قوه الهی همین اتفاق هم در منطقه خواهد افتاد چرا که این موضوع را مردم مطالبه می‌کنند و خود پشتیبانی می‌کنند تا به مرحله عملیاتی برسد.

سرایی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: ضمن اینکه شرکت در انتخابات مهم است تلاش برای انتخاب اصلح بیش از پیش حائز اهمیت است، چرا که سرنوشت کشورمان را به مدت چهار سال به دست این افراد خواهیم سپرد.

وی اهتمام برای ساده‌زیستی، پرهیز از اشرافی‌گری، شجاعت در استیفای حقوق ملت، عدم وابستگی به جریان‌ها وامدار نبودن نسبت به جریان‌های قدرت و ثرورت را ویژگی‌ نماینده اصلح برشمرد و اظهار کرد: همچنین اهتمام برای تداوم بخشیدن به راه شهدای گلگون‌کفن نظام مقدس جمهوری اسلامی را ویژگی بارز دیگری برای کاندیدای اصلح است.

انتهای پیام

ارسال نظرات