مصطفی ایلام
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت:سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی نه یک شخص بلکه یک مکتب بود که سرداران والایی در این مکتب پرورش یافته‌اند و عَلم او را پرصلابت‌تر از گذشته به دوش می‌کشند.
کد خبر: ۹۲۱۷۸۹۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار"جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) استان ایلام در مراسم چمر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:حاج قاسم سلیمانی سرباز بی‌ادعای ولایت بود که برای دفاع از اسلام و امت اسلامی همیشه در میدان حضور داشت و خداوند فیض شهادت را نصیب ایشان کردند.

وی اظهار کرد:شهادت سردار سلیمانی نه تنها باعث شکست امریکا و همدستانش می شود بلکه باعث بیداری مردم جهان و علنی شدن اقدام های تروریستی امریکا برای جهانیان شد.
فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) استان ایلام استان افزود:با شهادت سردار سلیمانی مقاومت تمام نخواهد شد و شروعی جدید و قوی‌تر شکل خواهد گرفت و نه تنها بساط آمریکایی‌ها که بساط تمامی گردن‌کلفت‌ها و سلطه‌طلبان از جهان برچیده خواهد شد.

شاکرمی تصریح کرد:سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی مختص به یک شهر نیست بلکه یک مکتب است و مردم استان ایلام در روزهای گذشته با حضور در مراسمات و یادواره های مختلف یاد و نام مکتب حاج قاسم را گرامی داشتند.

فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) استان ایلام ادامه داد:حضور گسترده و پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی علاوه بر اقتدار، عظمت و عزت ملی، موجب عقب راندن دشمنان و خنثی شدن توطئه‌های آنان می‌شود.
مراسم امروز که با عنوان اجلاسیه سران و شهدای عشایر برگزار می شود آمادگی همه مردم و مسئولان را برای برگزاری کنگره شهدای استان در خرداد ماه را اعلام می کند.

ارسال نظرات