خبرهای داغ:
سردار کرمی:

شهید «سلیمانی» پرورش یافته انقلاب است/ باید سیره «حاج قاسم» را در زندگی خود پیاده کنیم

هم‌رزم سردار سلیمانی با بیان اینکه ایشان یک فرد معمولی بود ولی پرورش یافته انقلاب است، و هر کدام از ما می‌توانیم «حاج قاسم باشیم»، گفت: «حاج قاسم» پهلوان بود.
کد خبر: ۹۲۱۷۹۰۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۱

شهید «سلیمانی» پرورش یافته انقلاب است/ باید سیره «حاج قاسم» را در زندگی خود پیاده کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامرضا کرمی در مراسم اربعین سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در حسینیه امام خمینی(ره) همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: سیر ورود سردار سلیمانی به سپاه و جنگ نشان دهنده این است که یک سرباز انتخاب شده برای صحنه گوناگون این انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه سردار «سلیمانی» رزمی کار بود و در کنار زندگی عشایری زندگی کرده بود که خود به خود افراد را شجاع به بار می‌آورد، گفت: ایشان وقتی به پادگان آموزشی وارد می‌شود ایشان را نگه می‌دارند و آموزش تاکتیک می‌بیند و ورود ایشان به سپاه به عنوان یک مربی آموزشی است.

هم‌رزم سردار سلیمانی از ویژگی‌های فردی ایشان را خودسازی برشمرد و با اشاره به بیان مقام معظم رهبری عنوان کرد: یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های سردار سلیمانی اخلاص است، واقعیتی که در وجود ایشان است.

وی با بیان اینکه من ندیدم در جایی از ایشان تعریف شود و دست به پیشانی نبرد و استغفرالله نگوید، گفت: ارتباط وی با اهل بیت(ع) از دیگر ویژگی‌های ایشان بود و خانه خود را وقف روضه حضرت الزهرا(س) کرده بود.

سردار کرمی با بیان اینکه ویژگی منحصربفرد سردار «سلیمانی» که او را آنچنان پرواز داده اخلاص او است، اظهار داشت: شهید «سلیمانی» کسی است که در حالی که یک فرمانده شجاع میدان جنگ است خود را در همان مسیری که راهنمایی شده مانند همه عرفای بزرگ سامان می‌دهد.

وی با بیان اینکه از دیگر ویژگی‌های شهید «سلیمانی» در کنار اخلاص ایشان، ولایت‌مداری او است، افزود: در هیچ صحنه‌ای نیست که بنا باشد از ولی فقیه زمان سخنی گفته شود و سردار «سلیمانی» محکم و استوار دفاع جانانه نکرده باشد به گونه‌ای که می‌گوید «خدایا از عمر ما بردار و بر عمر ولی فقیه اضافه کن»، که این عشق سردار «سلیمانی» به ولی زمان خود است.

هم‌رزم سردار سلیمانی ابراز داشت: در بحث ولایتمداری سردار «سلیمانی» خطاب به رزمنده‌ها می‌گوید «از مهمترین شئون عاقبت بخیری رابطه قلبی و دلی و حقیقی ما با این حکیمی (رهبر معظم انقلاب) است که امروز سکّان انقلاب را به دست دارد. در قیامت خواهیم دید مهمترین محور محاسبه این است.»

وی ادامه داد: هر وقت سردار بر مقام معظم رهبری وارد می‌شدند تبسم بر لبان مقام معظم رهبری نقش می‌بست و خوشحال می‌شدند و برای مصاحفه مقام معظم رهبری آغوش خود را باز می‌کند که نشان از رابطه بین ایشان و ولایت فقیه است.

سردار کرمی تصریح کرد: سه مقطع کاری سردار «سلیمانی» یکی دفاع مقدس است که ۲۴ عملیات دوران دفاع مقدس را در لشکر ثارالله بوده و عملیات‌های گوناگون طریق القدس و بیت المقدس، بدر و تا کربلاها و والفجرها را با گردان ثارالله انجام داده است.

وی افزود: قسمت دیگر زمانی است که جنگ پایان یافت و یگان‌های رزم در داخل استان مستقر شدند که ناامنی‌های شرق کشور و حضور لشکر ثارالله در کرمان است که با تدابیر سردار «سلیمانی» امنیت برقرار شد.

هم‌رزم سردار سلیمانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبتنی بر تدبیر سردار «سلیمانی» گفت: این «سلیمانی»ای است که در بحث ناامنی همه تلاش خود را می‌کند که مردم امنیت پیدا کنند.

وی با بیان اینکه دشمن برای سردار «سلیمانی» بی‌ارزش‌ترین بود و می‌گفت ای کاش جمهوری اسلامی من را صادر می‌کرد و در گروه‌های مبارز جهان اسلام‌ مبارزه کنم، گفت: همانگونه هم شد و همان محبوبیتی که در ایران دارد در جهان اسلام هم دارد.

سردار کرمی ابراز داشت: آنچه از این شهید می‌توانیم بگویم جمع اضداد است که در برابر دشمن محکم و در برابر خودی‌ها متواضع بود.

وی با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات اندیشه و کار ایشان است، گفت: در کنار رزم عتاب مقدسه که با دشمنان داشت و از حریم اهل بیت(ع) و حضرت زینب(ع) دفاع می‌کرد فضای ایجاد کرد که ستاد بازسازی حریم اهل بیت(ع) را توسعه و بازسازی کند.

هم‌رزم سردار سلیمانی عنوان کرد: با دستور ایشان در بحث سیل خوزستان موکب‌ها برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان مستقر شدند و سرار «سلیمانی» با خود «ابومهدی مهندس» و حشد الشعبی را برای کمک آورده بود.

وی بیان کرد: اینکه ما می‌گوییم «حاج قاسم هستیم» باید سیره «حاج قاسم» را در زندگی خود پیاده کنیم و هر کدام هر مقدار که می‌توانیم اخلاق، رفتار، ولایت‌مداری، دشمن‌ستیزی و مردمداری را از این شهید بزرگوار که ثمره انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی به دست امام(ره) و رهبری بود سرمشق بگیریم.

سردار کرمی با بیان اینکه ایشان یک فرد معمولی بود ولی پرورش یافته انقلاب است، و هر کدام از ما می‌توانیم «حاج قاسم باشیم»، گفت: «حاج قاسم» پهلوان بود اما فرق «حاج قاسم» با پهلوان‌های دیگر این است که دست به خاک افتاده‌ها را می‌گرفت و بلند می‌کرد.

وی با بیان اینکه باید این الگو را در زندگی خود پیاده کنیم، گفت: باید به آینده امیدوار باشیم و مردم را امید دهیم.

همرزم سردار سلیمانی با بیان اینکه سردار قاآنی هم «حاج قاسم» دیگری است، اظهار داشت: سردار قاآنی، قائم مقام «حاج قاسم» بوده و تحت شجاع سردار «سلیمانی» است و این راه را به فرماندهی مقام معظم رهبری و سربازی همه سربازان داخلی و خارجی ادامه خواهد داد و امیدواریم که این انقلاب به صاحب اصلی آن برسد و عاقبت بخیر شویم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار